וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב קטלני בכבישים: שני הרוגים בשתי תאונות

סמוך למחלף דניאל בכביש תל אביב-ירושלים, התהפך נהג עם רכבו מסיבה לא ברורה. צוות של מד"א קבע את מותו. סמוך ליישוב קדימה פגעה נהגת חדשה בהולך רגל. מותו נקבע בבית החולים

שני בני אדם נהרגו הערב (ראשון) בשתי תאונות שאירעו בכביש תל אביב-ירושלים ובאזור השרון. בכביש מספר 1, סמוך למחלף דניאל, איבד נהג את השליטה וכתוצאה מכך התהפך עם רכבו. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב איילון שהוזעקו למקום, מצאו את הנהג במצב אנוש, אולם כשלו במאמצי ההחייאה וכעבור זמן קצר, נאלצו לקבוע את מותו. טרם ברור מדוע איבד ההרוג את השליטה על רכבו וחקירת המשטרה בעניין נמשכת.

בתאונה נוספת שאירעה הערב נדרס למוות הולך רגל בן 35, תושב המשולש. נהגת חדשה שככל הנראה לא הבחינה בהולך הרגל, פגעה בו עם רכבה בכביש 4, סמוך ליישוב קדימה. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו להולך הרגל טיפול ראשוני ופינו אותו במצב קשה לבית החולים הלל יפה בחדרה. כעבור זמן קצר נקבע מותו בבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

בתוך כך, בחצור הגלילית שבצפון נפצעה הולכת רגל כבת 70 באורח קשה, לאחר שנפגעה מרכב חולף. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב ירדן, העניקו לה טיפול ראשוני ופינו אותה באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. חקירה ראשונית העלתה חשד כי הולכת הרגל עברה את הכביש שלא במעבר חצייה. איגור קרסני, פרמדיק מד"א שהגיע לזירת התאונה סיפר כי "כשהגענו, הבחנה באישה עם פגיעת ראש קשה. היא הורדמה והונשמה ולאחר שמצבה התייצב היא הועברה במסוק לבית החולים".

סמוך ליישוב הבדואי חורה שבנגב, התהפך צעיר בן 25 עם רכבו. צוות של מגן דוד אדום ממרחב נגב פינה אותו במצב קשה מאוד כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

עוד באותו נושא:

בשבת: שלושה הרוגים בתאונה לאחר ירי לעבר רכבם
בשישי: שלושה הרוגים ושני פצועים קשה בתאונה בצפון
בשישי לפנות בוקר: שני הרוגים בתאונות בנגב ובאור עקיבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully