וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: שלושה נהרגו בתאונה לאחר ירי בצפון

קובי דוד

3.9.2011 / 1:18

אלמוני פתח בירי לעבר מכונית ליד אום אל פחם. היורה נמלט מהמקום ונהג המכונית - שנפצע פצעים אנושים מהירי - סטה מנתיב נסיעתו והתנגש בעמוד. הוא ושני הנוסעים מתו מפצעיהם

שלושה בני אדם נהרגו הלילה (שבת) סמוך לאום אל-פחם. מחקירה ראשונה עולה כי אלמוני פתח בירי לעבר מכונית שנסעה בדרך המובילה לכפר זלפה, השייך למועצה המקומית מעלה עירון. היורה נמלט מהמקום, ונהג המכונית, שנפצע פצעים אנושים מהירי, סטה מנתיב נסיעתו והתנגש בעמוד חשמל.

טרם ברור אם כל השלושה נהרגו מהירי או מהתאונה שנגרמה בעקבותיו. מהערכה ראשונה, עולה כי הירי בוצע במסגרת סכסוך בין עבריינים. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירת התאונה. הם חילצו את שני הנוסעים והנהג מהמכונית המרוסקת, שחלקם נשרפו חיים לאחר שהמכונית בה נסעו עלתה באש מעוצמת ההתנגשות. שוטרים מתחנת אום אל-פחם וחוקרים מהיחידה המרכזית של מרחב חוף פתחו בחקירה, ובמצוד אחר החשוד ברצח.

שלשום נורו למוות שני גברים כבני ארבעים סמוך לאולם אירועים בספורטק, בצפון תל אביב. היורה פתח בירי לעבר השניים ופצע אותם פצעים קשים. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב דן קבעו את מותם בזירת הרצח. עוברי אורח עצרו את החשוד ברצח, שניסה להימלט מהמקום ולהיפטר מהאקדח ששימש אותו לירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully