וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בדרכים נמשך: שני הרוגים בשתי תאונות

רמי שני

2.9.2011 / 7:44

סמוך לבאר שבע נהרג אדם אחד וחמישה נפצעו, מתוכם שניים באורח קשה, בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית. באור עקיבא נהרג הולך רגל כבן 30 לאחר שמשאית חולפת דרסה אותו

שני בני אדם נהרגו בשתי תאונות שונות שאירעו לפנות בוקר (שישי) בנגב וסמוך לאור עקיבא. בתאונה בין רכב פרטי למשאית בצומת שדה תימן, סמוך לבאר שבע נהרג גבר בשנות ה-30 לחייו וחמישה בני אדם נפצעו. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירת התאונה פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע: שניים מהפצועים במצב קשה, שניים אחרים במצב בינוני ואדם נוסף במצב קל. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הרכב הפרטי, שנסע ככל הנראה במהירות גבוהה, התנגש בעוצמה רבה בחלקה האחורי של המשאית.

פרמדיק של מגן דוד אדום ממרחב נגב, יונתן פופקין, סיפר כי "כשהגענו לשם ראינו שחלק מהנפגעים נמצאו מחוץ לרכב. היינו צריכים לחלץ אחד מהם, שנותר לכוד ועשינו את זה בסיוע צוות של כיבוי אש. לאחר החילוץ טיפלנו בפצועים והעברנו אותם לבית החולים. לצערנו, נאלצנו לקבוע את מותו של אחד הנפגעים".

בתאונה נוספת שאירעה לפנות בוקר נהרג הולך רגל כבן 30. מחקירה ראשונית עולה כי הולך הרגל חצה את הכביש באזור אור עקיבא ונפגע ממשאית חולפת. הולך הרגל נהרג במקום ונהג המשאית הפוגע עוכב לחקירה.

בשעות הלילה נפצע הולך רגל נוסף כבן 30 באורח קשה מפגיעת רכב בדרך הים ברחובות. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים קפלן בעיר כשהוא מונשם וללא הכרה, כך דווח בגלי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully