וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בצפון: שלושה הרוגים ושני פצועים קשה

קובי דוד

2.9.2011 / 12:04

צוותים של מגן דוד אדום ממרחב ירדן הוזעקו לצומת עילבון שבכביש 65, בעקבות דיווח על התנגשות בין שלושה כלי רכב. הצוותים קבעו את מותם של שלושה מהנפגעים וטיפלו בחמישה פצועים

שלושה בני אדם נהרגו, שני בני אדם נפצעו באורח קשה, ושלושה נוספים נפצעו באורח קל עד בינוני בתאונה בין שלושה כלי רכב שאירעה בצהריים (שישי) בכביש 65, סמוך לצומת עילבון שבגליל התחתון.

פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב ירדן שהוזעקו למקום התאונה קבעו את מותם של שלושת ההרוגים: שתי נשים וגבר בשנות ה-40 לחייהם והעניקו טיפול ראשוני לנוסעים האחרים, שפונו לבית החולים פוריה בטבריה. במקביל, צוותים מתחנת הכיבוי בטבריה הוזעקו למקום כדי לחלץ את הנפגעים מכלי הרכב, ביניהם פצוע קשה שיפונה על ידי מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

לפנות בוקר נהרגו שני בני אדם בשתי תאונות שאירעו בנגב וסמוך לאור עקיבא. בתאונה בין רכב פרטי למשאית בצומת שדה תימן, סמוך לבאר שבע נהרג מיכאל סויסה, תושב נתיבות בן 35 וחמישה בני אדם נפצעו, מהם שניים באורח קשה. מחקירה ראשונית עולה כי הרכב הפרטי, שנסע ככל הנראה במהירות גבוהה, התנגש בעוצמה רבה בחלקה האחורית של המשאית.

בתאונה נוספת שאירעה לפנות בוקר נהרג הולך רגל כבן 30. מחקירה ראשונית עולה כי הולך הרגל חצה את הכביש באזור אור עקיבא ונפגע ממשאית חולפת. הולך הרגל נהרג במקום ונהג המשאית הפוגע עוכב לחקירה.

התאונות הבוקר: שני הרוגים בשתי תאונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully