וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים פירקו אוהלים בשדרות רוטשילד בתל אביב

4.9.2011 / 16:21

המהלך מבשר על תחילת התהליך לצמצום נוכחותה של ההתאחדות במאהלים. גם בירושלים יפורק הערב המאהל בגן הסוס. "המחאה נמשכת, אך עוברים לשלב ב", הבטיחו הפעילים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: טל רזניק)

יום לאחר ההצלחה הגדולה של עצרות המחאה ברחבי הארץ פירקה התאחדות הסטודנטים בצהריים (ראשון) את מאהל הסטודנטים בשדרות רוטשילד בתל אביב - מה שמבשר על האות לתחילת צמצום נציגותה של התאחדות הסטודנטים במאהלים השונים. רועי נוימן, מראשי המאבק, אמר אתמול כי נבחנת האפשרות לרכז את המאהלים בגושים אזוריים.

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות
סטודנטים מתכוונים לפרק אוהלים, פעילים: לא נזוז מכאן
ראש הממשלה אחרי ההפגנה: "נתקן עיוותים חברתיים"
השר ארדן אחרי הפגנה: "נביא התיקונים שהעם רוצה"

גם בירושלים יפורק הערב המאהל שהוקם ב"גן הסוס". המארגנים מסרו כי "האוהלים ושאר הציוד יקופלו וייאספו, במטרה להכשיר את הגן כמקום לעשייה חברתית בו יתקיימו מדי שבוע הרצאות, מליאות והפגנות, כחלק מהמשך המאבק לצדק חברתי". עוד נמסר כי המחאה נמשכת, וכי מדובר ב"תחילתו של השלב השני במאבק שיכלול מעבר לאופי פעולה לטווח הארוך בשאיפה לכינון הישגים משמעותיים בעתיד, ויצירת שינוי מהותי בסדר החבר מהותי בסדר החברתי-כלכלי בישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח הבוקר "לבצע שינויים ולתקן עיוותים חברתיים". בפתח ישיבת הממשלה הסביר נתניהו כי ועדת טרכטנברג, שהוקמה לגבש פתרון למצוקות המחיה בישראל, והשיח הציבורי שהתעורר בעקבות המחאה, הם "הזדמנות ייחודית" לבצע שינויים בתחום זה.

עדכון ראשון: 14:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully