וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ארדן אחרי הפגנה: "נביא התיקונים שהעם רוצה"

השר להגנת הסביבה הבהיר כי ממשלת נתניהו מתכוונת לבחון את דרישות המפגינים נגד יוקר המחיה, שכן הכלכלה "שהביאה צמיחה, יציבות ואבטלה נמוכה", לא חלחלה לכל שכבות החברה

יח"צ - חד פעמי

(עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

בבוקר שאחרי (ראשון) "ההפגנה של כל הזמנים" נגד יוקר המחיה בה לקחו חלק כ-405 אלף בני אדם ברחבי הארץ, הבהיר השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, שהממשלה בראשות בנימין נתניהו מתכוונת "להביא את התיקונים והשיפורים שהעם רוצה". השר ארדן אמר בראיון לקול ישראל שחרף המחאה החברתית, רוב הציבור בישראל עדיין רוצה בכלכלה חופשית, "אותה כלכלה שהביאה צמיחה, יציבות ואבטלה נמוכה". עם זאת לדבריו, הממשלה צריכה לערוך תיקונים שכן זו "לא חלחלה לכל השכבות ונותרו פערים חברתיים".

בואו לצפות בפייסבוק בתמונות של גולשי וואלה! חדשות מההפגנות

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות:
הפגנת כל הזמנים: 405 אלף איש קראו לצדק חברתי
דפני ליף: "קיץ 2011 - הקיץ של התקווה הישראלית"
דעה: יותר אייל גולן מהדג נחש

צעדת המיליון בתל אביב, אוגוסט 2011. דרור עינב
"יש בעיות אמת ויינתנו פתרונות אמת". ההפגנה אמש בתל אביב/דרור עינב

במקביל, התראיין מזכיר הממשלה, צבי האוזר, בראיון לגלי צה"ל, והודה שקיימות בכלכלה הישראלית "בעיות אמתיות". האוזר קרא להמתין למסקנות ועדת טרכטנברג שהוקמה על ידי ראש הממשלה במטרה לספק את דרישות המוחים, "יש בעיות אמת ויינתנו פתרונות אמת", אמר. "הפתרון של להוריד בשקל יכול להיות מהיר, להגדיל את היצע הדיור זה לוקח זמן", הבהיר מזכיר הממשלה. למרות ההצהרות, הבהיר יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמולי כי המחאה תימשך.

אמש, כאמור, התקיימו הפגנות בכ-20 מוקדים ברחבי הארץ בהשתתפות מאות אלפי בני אדם. בתל אביב, שם התקיימה ההפגנה הגדולה ביותר, לקחו חלק על פי ההערכות כ-300 אלף בני אדם. בנוסף, הפגינו 40 אלף בני אדם בחיפה, מעל 60 אלף איש הפגינו בירושלים, כ-10,000 בקריית מוצקין, כ-8,000 בנהריה, 10,000 בראש פינה, 7,000 בקריית שמונה, כ-2,000 בחדרה, כ-20 אלף בעפולה, כאלף בערד ומאות בני אדם בהרצליה.

יו"ר התאחדות הסטודנטים, איציק שמולי, אמר בעצרת בתל אביב, כי "כעת, חובת הממשלה למשול ולבצע. אנחנו הסטודנטים, תנועות הנוער והארגונים החברתיים מוכנים לעזור בגיבוש הפתרונות, רק בתנאי שתוכיחו כי בכוונתם להקשיב ולבצע באופן אמיתי. תרצו להיפגש - אנחנו ניפגש. תרצו להידבר - אנחנו נדבר. רק דבר אחד אנחנו לא נקבל: לא ניתן שתנסו למרוח אותנו פעם נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully