וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור חברה: תלמידים יצאו ללמוד על מחאת האוהלים

ניר יהב

4.9.2011 / 13:33

מאות תלמידי תיכון הגיעו למאהלים להשתתף ביום לימודים אלטרנטיבי שארגנו דרך הפייסבוק. "גם אם נקבל חיסור אנחנו מוכנים לספוג זאת", סיפרו, "לומדים כאן תכנים שאין במערכת החינוך"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מאות תלמידי תיכון הגיעו הבוקר (ראשון) למאהל המחאה בשדרות רוטשילד בתל אביב ול-14 מאהלים נוספים ברחבי הארץ, בכדי להשתתף ביום לימודים אלטרנטיבי לאות הזדהות עם המחאה החברתית. הנערים, תלמידי כיתות י'-יב', יזמו את יום הלימודים המיוחד ברשת הפייסבוק ובמהלך יום הלימודים הם עברו מספר שיעורים בנושא ההפרטה, מדיניות רווחה, ותפקיד הנוער בחברה.

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות
לבני: "טיפול במחאה דורש התערבות ממשלתית"
הפגנת כל הזמנים: 405 אלף איש קראו לצדק חברתי
בעולם מתפעלים: "הישראלים מגבירים את המחאה"

"המורים קיבלו זאת בהבנה, חלקם רצו להשתתף גם כן, אך הם לא יכלו להגיע כי הם צריכים ללמד", אמרו תלמידים לוואלה! חדשות. "גם אם נקבל חיסור, אנחנו מוכנים לספוג זאת, זה לא נורא. אנחנו לומדים כאן תכנים שאנחנו לא לומדים במערכת החינוך הרגילה".

אחד מהמורים שמעבירים את השיעורים לתלמידים הוא טל מילר, מ"המחנות העולים". "יש כאן חבר'ה שנמאס להם שדחוסים בתוך כיתה 40 ילדים. נמאס להם גם שמעודדים אותם רק להוציא ציונים. הם לא לומדים את הדברים החשובים באמת. יש דברים שאף אחד לא מלמד אותם, כמו הפרטה ומדינת רווחה ולכן הם החליטו להצטרף ולצרף את חבריהם בני הנוער למחאה", אמר מילר.

המורים ביום הלימודים הם נציגי תנועות נוער , סטודנטים ואנשי בית הספר למהפכה במאהל ברוטשילד. התלמידים שהגיעו למאהל ברוטשילד הגיעו מאזורים מגוונים ברחבי הארץ, ביניהם אף שתי תלמידות שהגיעו מכפר ורדים שבצפון.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully