וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאהל בחולון הקימו מבני קבע: "אין לנו לאן ללכת"

לאחר שפורקו מבנים קודמים במאהל החליטו תושבי ג'סי כהן ופעילים נוספים לשוב ולבנות. רפי מוסרי, תושב השכונה: "20 שנה המדינה לא בנתה בית. אם לא בונים לנו, אנחנו נבנה לעצמנו"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד)

פעילים חברתיים הקימו אתמול (שלישי) מבני קבע במאהל ג'סי כהן בחולון. צ'רלי ביטון, ממייסדי הפנתרים השחורים, ופעיל במאבק הנוכחי אמר כי "כולם פה באו לעזור, לתת כתף, לקחת פטיש ומסמר ולהתחיל לבנות את הבתים האלה".

"התחלנו להקים את המבנים האלה לפני חודש וחצי, הייתה לנו התרעה שאם לא נפרק אותם תוך שעתיים יפרקו לנו", סיפר תושב השכונה, רפי מוסרי. "הגיעו לפה היס"מ והמשטרה והם התנהגו לא יפה וניסו להרוס לנו ולא הצליחו. היום אנחנו מתכוננים להמשיך. אם לא באים לבנות לנו אנחנו נבנה לעצמנו כי אין לנו לאן ללכת". ברק סגל, מהפעילים המרכזיים במחאה האוהלים, התייחס בהזדמנות זו לטענות על הפילוג בין המאהלים השונים ואמר כי "אנחנו אומרים לממשלת ישראל היום שהמאבק הוא לא מאבק מפולג. אין פה קבוצות, יש פה מאבק אחיד, של כל שכבות האוכלוסייה. מהמעמד הנמוך ועד למעמד הביניים".

"עשרים שנה מדינת ישראל לא בנתה בית - זו מדינה מתוקנת?" הוסיף מוסרי. "אם זה יגיע לחורף - אוי לו לביבי, אוי לא אם הוא לא יירד אל העם ויבוא לראות את הסבל של האנשים".

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות
מארגני המחאה מנמיכים ציפיות: "לא מצפים למיליון"
הצעדה הגיעה מירוחם לירושלים: הממשלה צריכה להשקיע
מחאת האוהלים: פסיכולוגים והורים מפגינים בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully