וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ לחמאס: "פגיעה בישראל תביא עליכם מכה קשה"

הרמטכ"ל בני גנץ התייחס לפיגועי הטרור האחרונים והזהיר את הארגונים ברצועה: "לא נכון להם לבדוק את עוצמת כוחנו. עלינו להתכונן לכל איום שיבוא לפתחנו. צה"ל ערוך לכל אתגר"

שי מכלוף

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק)

הרמטכ"ל, רב אלוף בני גנץ, התייחס אמש (שלישי) להחרפה במצב הביטחוני ושיגר אזהרה לארגוני הטרור. "חמאס וארגוני הטרור השונים ברצועת עזה צריכים לדעת שכל פגיעה באזרחי מדינת ישראל תביא עליהם בסופו של דבר מכה קשה ולא נכון להם לבדוק את עוצמת כוחנו", אמר גנץ בטקס התייחדות עם חללי חיל הים באשדוד.

עוד בנושא
הוארך ב-10 ימים מעצר החשוד בפיגוע בתל אביב
מתקפת הטרור בדרום: כך זה קרה - שלב אחר שלב
הופרה הפסקת האש: שתי רקטות קסאם התפוצצו בדרום

"הירי המתמשך על יישובי הדרום, לרבות על העיר אשדוד, פיגוע הדריסה והדקירה בתל אביב והפיגוע ליד אילת, מוכיחים לנו פעם נוספת כי מלבד הניסיון לשמור על השקט באזורנו, עלינו להתכונן לכל איום שיבוא לפתחנו. בשבועיים האחרונות סיירתי בגזרות השונות ופגשתי את החיילים שבשטח אשר מבצעים בגאווה ובתחושת שליחות את המוטל עליהם. אני יכול לומר לכם בבירור - החיילים הללו הם צה"ל, פניהם הם פניו ודמותם היא דמותו. צה"ל הזה ניצב איתן, נכון וערוך לכל אתגר".

"במעמד זה, אנחנו זוכרים מחויבות נוספת - מחויבותנו לשבויים ולנעדרים ובהם חייל צה"ל שציין שלשום את יום הולדתו ה-25 בשבי חמאס, רב סמל גלעד שליט. מעל במה זו אני רוצה להדגיש כי צה"ל וזרועות הביטחון כולן עושים כל שבידיהם כדי להחזירו לחיק משפחתו בהקדם", הוסיף הרמטכ"ל.

בטקס דיבר גם השר להגנת העורף, מתן וילנאי, שהחמיא לחיל הים על תפקודו. "חיל הים לוחם באופן קבוע בזירה הימית, שפעם חשבו שהיא פחות חשובה. היום אין ספק בחשיבותה האסטרטגית, אין ספק במשקלו של חיל הים, אין ספק במקצועיות שלו ובחשיבות הרבה לביטחונה של מדינת ישראל. החיל פועל בחופי הים התיכון הקרובים והרחוקים, ככל הנדרש.

עדכון ראשון: 22:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully