וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך ב-10 ימים מעצר החשוד בפיגוע בתל אביב

מעצרו של הפלסטיני החשוד בפיגוע הדריסה והדקירה סמוך למועדון בתל אביב הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה. הוא חשוד בניסיון לרצח ושוד מזוין. בפיגוע נפצעו שמונה בני אדם

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בעשרה ימים את מעצרו של הפלסטיני החשוד בביצוע פיגוע הדריסה והדקירה אתמול לפנות בוקר סמוך למועדון בתל אביב למרות בקשת המשטרה להאריך את המעצר ב-15 ימים. בפיגוע נפצעו שמונה בני אדם. הפלסטיני חשוד בניסיון לרצח ושוד מזוין.

הפיגוע בתל אביב- כותרות אחרונות
פיגוע בתל אביב: 8 פצועים באירוע דקירה ודריסה
עדי ראייה לפיגוע בתל אביב: "אסון גדול נמנע"
גורמים בשכם: "רואים בחומרה יציאת המפגע מכאן"
שיפור במצבם של 2 מהשוטרים שנפצעו בפיגוע בתל אביב

החשוד, תושב שכם בן 20, מיוצג על ידי עו"ד אורי קינן מהסנגוריה הציבורית, אך הוא מנוע לפגוש אותו לארבעה ימים בשל צו בית משפט. עו"ד קינן שוקל לערער על ההחלטה. צו איסור פרסום מוטל על פרטי החקירה, והדיון היום נערך בדלתיים סגורות.

על פי החשד, גנב הפלסטיני בליל שני מונית ודרס כמה בני אדם סמוך למחסום משטרתי מחוץ למועדון "האומן 17" בצומת הרחובות סלמה ואברבנל בתל אביב. לאחר הדריסה יצא המפגע מהרכב ודקר שוטרי מג"ב שהיו במקום, לפני שהצליחו להשתלט עליו.

אחד הפצועים עדיין במצב קשה

בבית החולים "איכילוב" בתל אביב עדיין מאושפזים שלושה מלוחמי משמר הגבול שהשתלטו על המחבל. שלושת הלוחמים מאושפזים לפי שעה במחלקה לטיפול נמרץ. מצבו של אחד מהם עדיין מוגדר קשה, ומצבו של אחר מוגדר כעת בינוני. מצבו של הלוחם השלישי מוגדר כקל עד בינוני, והוא אף צפוי לעבור היום מהמחלקה לטיפול נמרץ למחלקה האורטופדית בבית החולים.

נהג המונית ששימשה את המחבל את הפיגוע, נחמן אז'י, סיפר כי היה בטוח שמדובר בשוד בלבד. "הוא לא איים ולא קילל, פשוט אמר לי תרד מהמונית, אני צריך אותה לכמה דקות. ניסיתי לתפוס אותו ואז נחתכתי ביד מהסכין ואמרתי לו שאני יורד מהמונית. הוא נתן לי להוריד את הדברים שלי, את התיק ואת ה-GPS. הייתי בטוח שהוא גונב אותה לשטחים. אם הייתי יודע שזה מחבל, הייתי מתאבד עליו", סיפר אז'י, שנחבל מדקירת הסכין בידו וטופל על ידי צוות מד"א במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully