וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבם של 2 מהשוטרים שנפצעו בפיגוע בתל אביב

במחלקה לטיפול נמרץ עדיין מאושפזים שלושת לוחמי מג"ב שהשתלטו על המחבל בדרום תל אביב. מצבו של אחד מוגדר כעת קשה, ואחר מוגדר בינוני. מצבו של הלוחם השלישי מוגדר קל עד בינוני, והוא יועבר היום מהמחלקה

קצת יותר מיממה אחרי פיגוע הדריסה והדקירה בדרום תל אביב, ובבית החולים "איכילוב" בתל אביב עדיין מאושפזים שלושה מלוחמי משמר הגבול שהשתלטו על המחבל. שלושת הלוחמים מאושפזים לפי שעה במחלקה לטיפול נמרץ. מצבו של אחד מהם עדיין מוגדר קשה, ומצבו של אחר מוגדר כעת בינוני. מצבו של הלוחם השלישי מוגדר כקל עד בינוני, והוא אף צפוי לעבור היום מהמחלקה לטיפול נמרץ למחלקה האורטופדית בבית החולים.

עוד על הפיגוע בתל אביב
פיגוע בתל אביב: 8 פצועים באירוע דקירה ודריסה
”הגדר בגדה פרוצה, מחבלים יכולים לחדור כל יום”
הפיגוע בתל אביב: מצבם של 3 מהפצועים עדיין קשה

8 פצועים בפיגוע דריסה. טל אנגלנדר, דניאל בוק
שלושה לוחמים עדיין מאושפזים. הפיגוע בתל אביב, שלשום/דניאל בוק, טל אנגלנדר

אמש ביקר את הפצועים מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, בליווי מפקד משמר הגבול, ניצב יורם הלוי, ומפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול. המפכ"ל נפגש עם בני משפחות הפצועים ואמר להם: "ילדיכם הצילו בגופם חיי אזרחים, ובכלל זה בני נוער רבים שבילו במועדון סמוך. משטרת ישראל תלווה את יקיריכם ואתכם בתהליך ההחלמה והשיקום".

גם השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', ביקר אתמול את הפצועים. השר שיבח את ההיערכות המוקדמת של המשטרה, שמנעה פיגוע גדול יותר. לדבריו, לא היו התרעות ספציפיות על כוונה לבצע פיגוע בתל אביב, אך ההיערכות המוקדמת נבעה מהערכת מצב לפיה יש לאבטח מקומות הומי אדם.

המפכ"ל, יוחנן דנינו בטקס האזכרה הממלכתי לחללי פעולות האיבה, מאי 2011. עומר מירון
נפגש עם משפחות הלוחמים. דנינו/עומר מירון

אתמול האריך בית משפט השלום בפתח תקווה ביממה את מעצרו של החשוד הפלסטיני בביצוע הפיגוע. כמו כן, נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה להוציא צו איסור פרסום גורף על פרטי החקירה ועל פרטיו המזהים של החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully