וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בתל אביב: מצבם של 3 מהפצועים עדיין קשה

מצבם של שלושה שוטרי מג"ב שנפגעו על ידי המחבל לפנות בוקר בתל אביב קשה אך יציב. השר אהרונוביץ' סייר בזירת האירוע ושיבח את היערכות המשטרה שלדבריו מנעה פיגוע קשה יותר

דניאל בוק

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

בבית החולים "איכילוב" בתל אביב עדיין מאושפזים שלושה מהפצועים בפיגוע הדריסה והדקירה שהתרחש לפנות בוקר (שני) בתל אביב. שלושת הפצועים, לוחמי המג"ב שהשתלטו על המחבל, מוגדרים עדיין במצב קשה ונמצאים במחלקת טיפול נמרץ, אולם שיפור חל במצבם.

עוד בנושא הפיגוע בתל אביב:
גורמים בשכם: "רואים בחומרה יציאת המפגע מכאן"
"הגדר בגדה פרוצה, מחבלים יכולים לחדור כל יום"
פיגוע בתל אביב: 8 פצועים באירוע דקירה ודריסה
עדי ראייה לפיגוע בתל אביב: "אסון גדול נמנע"

על פי חקירה ראשונית של האירוע, מבצע הפיגוע, שוהה בלתי חוקי בן 25, תושב שכם, חדר לישראל כבר במוצאי שבת. הוא תכנן לבצע פיגוע במקום הומה אדם, וכך הגיע למועדון "האומן 17" ברחוב סלמה בעיר, שם נערכה מסיבה לבני נוער לציון סיום החופש הגדול. ההערכה הראשונית של כוחות הביטחון היא כי הוא פעל לבדו ולא נשלח על ידי ארגון מסוים. כעת הוא נמצא בחקירה בשב"כ.

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', ביקר בצהרים את הפצועים ב"איכילוב". השר שיבח את ההיערכות המוקדמת של המשטרה, שמנעה פיגוע גדול יותר. לדבריו, לא היו התראות ספציפיות על כוונה לבצע פיגוע בתל אביב, אך ההיערכות המוקדמת נבעה מהערכת מצב לפיה יש לאבטח מקומות הומי אדם.

השר שיבח גם את המאבטחים במועדון ובמקומות בילוי סמוכים, שגילו לדבריו תושייה רבה. כמו כן ציין את תגובתם המהירה של שוטרי מג"ב שהיו במקום והצליחו להשתלט על המחבל תוך דקות אחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully