וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בשכם: "רואים בחומרה יציאת המפגע מכאן"

ניר יהב

29.8.2011 / 13:14

מנגנוני הביטחון בעיר הביעו אכזבה על כך שמבצע הפיגוע הלילה בתל אביב יצא ככל הנראה משכם. בינתיים, ממשיכים כוחות הביטחון לנסות ולאתר את משפחתו בכדי לחקור מה הוביל לפעולה

"כוחות הביטחון הפלסטינים בשכם רואים בחומרה את העובדה שמבצע הפיגוע הלילה בתל אביב יצא מהעיר" – כך אמרו היום (שלישי) לוואלה! חדשות גורמים פלסטינים בכירים בשכם. לדברי הגורמים, כוחות הביטחון הפלסטינים במחוז שכם מנסים לאתר את משפחתו של מבצע הפיגוע "כדי לחקור אותם וכדי להבין לאיזה ארגון הוא שייך ומדוע ביצע את הפיגוע".

עוד על הפיגוע בתל אביב:
"הגדר בגדה פרוצה, מחבלים יכולים לחדור כל יום"
פיגוע בתל אביב: 8 פצועים באירוע דקירה ודריסה
עדי ראייה לפיגוע בתל אביב: "אסון גדול נמנע"

"הפעילות של כוחות הביטחון הפלסטינים מתבצעת בתיאום מלא עם גורמי הביטחון הישראלים", הבהירו הגורמים הבכירים. לדבריהם, עד כה אין פרטים אודות מבצע הפיגוע והסיבה שבגינה הוציא אותו לפועל: "בהתחלה חשבנו שהוא תושב כפר ג'מאעין, אך הסתבר לאחר מכן שהוא משכם. הגיע לידינו השם שלו, אולם טרם איתרנו את המשפחה. אולי המידע הזה עדיין סודי".

שמונה בני אדם נפצעו הלילה לאחר שתושב שכם בן 25 גנב מונית ודרס כמה בני אדם סמוך למחסום משטרתי מחוץ למועדון "האומן 17" בצומת הרחובות סלמה ואברבנל בתל אביב. לאחר הדריסה יצא מהרכב ודקר שוטרי מג"ב שהיו במקום, לפני שהצליחו להשתלט עליו.

החשוד נהג במונית שגנב לעבר קהל מבלים ולוחמי משמר הגבול שעמדו בפינת הרחובות ודרס שניים מהם. לאחר מכן הוא יצא מהרכב והסתער על עוברי האורח שהיו במקום בעודו צועק "אללה אכבר". הלוחמים, מיחידת "סופה" ו"אופיר", הצליחו להשתלט על הדוקר לאחר מאבק, במהלכו נפצע החשוד באורח קל וקצין מג"ב נפצע מדקירה באורח קשה. המשטרה אישרה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully