וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בלתי נלאה: פרס ביקר ברשות לבטיחות בדרכים

על רקע פתיחת שנת הלימודים, ביקר נשיא המדינה במוקד מיוחד שהקימה הרשות להסברה אודות בטיחות בדרכים. בהמשך, הוא גם לקח לנסיעת מבחן סימולטור לנהיגה זהירה. צפו בנשיא מאחורי ההגה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"אני רוצה להיזכר כאדם שהצליח להציל נפש אחת בישראל" – כך אמר היום (שלישי) נשיא המדינה, שמעון פרס, במהלך ביקור שערך במוקד החדש שחנכה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, לצורך הסברה אודות בטיחות בדרכים לילדים ותלמידים, לקראת פתיחת שנת הלימודים. "להציל חיי ילד או ילדה, הוא בעיניי הדבר הנאצל ביותר שאדם יכול לעשות בימי חייו", אמר הנשיא.

נשיא המדינה שמעון פרס מבקר במרכז של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בירושלים, אוגוסט 2011. משה מילנר, לשכת העיתונות הממשלתית
"להציל חיי ילד - הדבר הנאצל ביותר שיכול אדם לעשות". שמעון פרס/לשכת העיתונות הממשלתית, משה מילנר

פרס היה נוכח בשיחה שהתקבלה במוקד מאם לילד העולה לכיתה ב', שהתעניינה האם מותר לבנה לצעוד לבית הספר לבדו. הנשיא פרס הצטרף בעצמו לשיחה, ותחילה שאל את האם, נורית, האם בנה הוא ילד טוב וממושמע, וכמובן שנענה בחיוב. ובאשר לתשובה לשאלה שלשמה התקשרה האם למוקד, אמר מנכ"ל הרשות לבטיחות בדרכים, רון מוסקוביץ', כי "ילד עד גיל תשע לא חוצה לבד. כל המחקרים שלנו מוכיחים שבנושא התנהגות בכביש, הוא עדיין צעיר כדי ללכת לבד ולחצות את הכבישים בבטחה".

בהמשך אף נהג פרס בסימולטור מיוחד שנועד לתרגל נסיעה בטוחה בכבישים, וגם שמע משר התחבורה, ישראל כץ, על תכנית משרדו להילחם בתאונות הדרכים. "אנחנו מגבשים תכנית לאומית, ומאוד נשמח אם הנשיא יאות שהיא תוצג בפניו, על מנת שנוכל להוביל כאן מסע ציבורי, וממשלת ישראל תאמץ תכנית שתוכל להתמודד בצורה הרבה יותר טובה עם המכה הזו של תאונות הדרכים".

עוד באותו נושא
אמו של הילד שנדרס למוות: "לא מאמינה שהוא הלך"
ילד בן 10 נהרג מפגיעת רכב בכביש החוף
"פגע וברח" באלעד: ילד נפגע מרכב, מצבו קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully