וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק "חגיגת": בפיצוציות מוכרים גם ויאגרה

שוטרי סיירת מג"ב עצרו שלושה בעלי פיצוציות בתל אביב, בחשד שמכרו לצעירים סמים שונים. לדברי קצין בכיר, חייל רכש סם מסוג "נייס גאי", נתקף הזיות, ובמהלכן ירה בטעות מנשקו האישי

שלושה בני אדם נעצרו אתמול (שלישי) בתל אביב בפשיטה של שוטרי מג"ב על פיצוציות במרכז העיר, שבהן, לפי החשד נמכרו סמים. שוטרי יחידת סמ"ג 1 (סיירת משמר הגבול) בשיתוף שוטרים מתחנת לב תל אביב, הגיעו למספר פיצוציות בעיר, שלגביהן התקבל מידע מודיעיני על מכירת הסמים, ובמיוחד לגבי מכירתם לבני נוער. השוטרים התחזו לקונים ורכשו את הסם, ולאחר מכן עצרו את בעלי הפיצוציות.

בפשיטה נתפסו בסך הכל 36 שקיות סמים מסוג "אופוריה", תשע שקיות של סם מסוג "סבבה", 30 כדורי "חגיגת" ו-57 שקיות "נייס גאי", המופיעים בפקודת הסמים האסורים. כמו כן נמצאו בפיצוציות עשרות כדורי ויאגרה להגברת החשק המיני, החייבים במרשם רופא.

לעתים קרובות צצים בשוק סוגים חדשים של הסמים הסינטטיים הנמכרים בפיצוציות, ופקודת הסמים מתעדכנת חדשות לבקרים. ה"נייס גאי", לדוגמה, נכלל בפקודה רק מחודש מרץ האחרון. קהל היעד של הסמים הסינטטיים הוא בני נוער שנוהגים לרכוש את החומרים הזמינים בפיצוציות, במחיר נוח יחסית, שאינו מחייב אותם לבוא במגע עם סוחרי סמים.

לדברי פקד ואליד עוטמן, סגן מפקד סמ"ג 1, "אנו מנהלים כבר זמן רב, בשיתוף תחנת לב תל אביב, מלחמה עיקשת נגד סוגי הסמים המסוכנים הללו. הסיבה היא שמי שרוכש את החומרים הם צעירים, חלקם אפילו קטינים. רק לאחרונה ראינו מקרה חמור שבו חייל צה"ל השתמש בסם מסוג 'נייס גאי' במהלך שמירה בבסיס. החייל נתקף בהזיות קשות וירה מנשקו האישי. רק במזל שאיש לא נפגע".

עוד בנושא:
עשרות קילוגרמים של חגיגת נתפסו בפשיטה בת"א
החומרים הסינטטיים משנים את החוקים בשוק הסמים
המשטרה איתרה מעבדה לייצור חגיגת ברמת השרון
לא שמים עליכם: חומרי החגיגת יוגדרו כסמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully