וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות קילוגרמים של חגיגת נתפסו בפשיטה בת"א

איילה חננאל

25.2.2011 / 3:57

שני חשודים מתל אביב נעצרו במהלך פשיטת מג"ב על דירה בה נמצאו 21 קילוגרמים של חומר המשמש להכנת הסם חגיגת. כמו כן נתפסו 10,000 קפסולות של הסם וסכום כסף גדול במזומן

שוטרי מג"ב עצרו הלילה (שישי) שני חשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, במהלך פשיטה על דירה ברחוב צ'לנוב בתל אביב. השוטרים גילו בדירה 21 קילוגרמים של חומר המשמש להכנת הסם חגיגת ו-10,000 קפסולות מוכנות של הסם. כמו כן נמצאו קפסולות ריקות ומכשירים למילוי והכנה של הסם. במהלך החיפוש איתרו השוטרים סכום כסף רב החשוד כפידיון של סחר בסמים.

"זה ממש מפעל ביתי להכנת חגיגת וייתכן כי הדירה אף נשכרה במיוחד בשביל לשמש כמעבדה", אמרו גורמים במשטרה. "עם כמות החומר שנמצאה בדירה ניתן להכין עשרות ואף מאות אלפי כדורים, שעל פי החשד עמדו לעשות את דרכם לפיצוציות ברחבי העיר". החשודים נלקחו להמשך חקירה.

בשנים האחרונות עובר שוק הסמים מהמפכה במסגרתה פורחים תחליפי סם סינטטים וזולים כגון קנובאידים ואמפתמינים, שלרוב אינם מופיעים בפקודות הסמים ברחבי העולם. בישראל, הסם שהראשון שסימן את התופעה היה ה"חגיגת", המבוסס על החומר הכימי קתינון. במשך חמש שנים, נלחמה משטרת ישראל בסם שנמכר בפיצוציות רבות. פעם אחר פעם הוכנסו לפקודת הסמים נגזרות התרכובת של הסם, אך סוחרי הסמים נהגו לשנות במעט את הרכבו, וכך להימלט מהחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully