וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל על הפיגוע: לוחמי מג"ב הצילו בגופם אזרחים

לוחמי מג"ב שנפצעו בזמן שהשתלטו על המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב עדיין מאושפזים בבית החולים איכילוב. מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו התחייב בפני משפחותיהם ללוות אותם עד שיבריאו

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו ביקר היום (שני) בליווי מפקד משמר הגבול, ניצב יורם הלוי ומפקד מחוז תל אביב ניצב אהרון אקסול בבית החולים איכילוב בתל אביב את לוחמי מג"ב שנפצעו בפיגוע שארע לפנות בוקר בדרום העיר. המפכ"ל נפגש עם בני משפחות הפצועים ואמר להם: "ילדיכם הצילו בגופם חיי אזרחים ובכלל זה בני נוער רבים שבילו במועדון סמוך. משטרת ישראל תלווה את יקיריכם ואתכם בתהליך ההחלמה והשיקום".

גם השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', ביקר בצהריים את הפצועים. השר שיבח את ההיערכות המוקדמת של המשטרה, שמנעה פיגוע גדול יותר. לדבריו, לא היו התראות ספציפיות על כוונה לבצע פיגוע בתל אביב, אך ההיערכות המוקדמת נבעה מהערכת מצב לפיה יש לאבטח מקומות הומי אדם.

בתוך כך, בית משפט השלום בפתח תקווה האריך הערב ביממה את מעצרו של הצעיר הפלסטיני החשוד בביצוע הפיגוע. כמו כן, נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה להוציא צו איסור פרסום גורף על פרטי החקירה ועל פרטיו המזהים של החשוד.

על פי חקירה ראשונית של האירוע, מבצע הפיגוע, שוהה בלתי חוקי בן 25, תושב שכם, חדר לישראל כבר במוצאי שבת. הוא תכנן לבצע פיגוע במקום הומה אדם, וכך הגיע למועדון "האומן 17" ברחוב סלמה בעיר, שם נערכה מסיבה לבני נוער לציון סיום החופש הגדול. ההערכה הראשונית של כוחות הביטחון היא כי הוא פעל לבדו ולא נשלח על ידי ארגון מסוים. כעת הוא נמצא בחקירה בשב"כ.

עוד על הפיגוע בתל אביב:

הפיגוע בתל אביב: מצבם של 3 מהפצועים עדיין קשה
גורמים בשכם: "רואים בחומרה יציאת המפגע מכאן"
פיגוע בתל אביב: 8 פצועים באירוע דקירה ודריסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully