וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת אש? רקטת גראד נפלה ממערב לבאר שבע

הפלגים הפלסטיניים הודיעו בכמה הזדמנויות על כוונתם לנצור את האש, אולם טפטוף הירי לעבר יישובי הדרום נמשך. רקטת גראד נפלה סמוך לבאר שבע, אולם לא היו נפגעים או נזק

דיבורים לחוד ומציאות לחוד: למרות ההכרזות החוזרות ונשנות מצד הפלגים הפלסטיניים על הפסקת אש, הירי מרצועת עזה נמשך. בשעה 7:00 הבוקר (ראשון) התפוצצה רקטת גראד ממערב לבאר שבע. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

הסלמה בדרום - סיקור מיוחד:

חמאס: "ידענו שישראל תכננה לחסל את הניה"
שישי בערב: הופרה הפסקת האש - 2 קסאמים בדרום
שישי בבוקר: הג'יהאד האיסלמי הודיע על הפסקת אש

אמש התפוצצה רקטת קסאם סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. אזעקת צבע אדום נשמעה לפני השיגור, וגם במקרה זה לא דווח על נפגעים או על נזק. גם ביום שישי בערב נורו שתי רקטות קסאם לעבר יישובי עוטף עזה, רקטה אחת נפלה במועצה האזורית שער הנגב ואילו הרקטה השנייה נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. בשני המקרים לא דווח על נפגעים או על נזק.

דובר ממשלת חמאס ברצועה, טהאר נונו, אמר ביום שישי כי "הממשל בעזה קרא לפלגים הפלסטינים לא לתת הזדמנות לממשלת הכיבוש הציוני להסלים את המצב". נונו הוסיף כי כל הפלגים הסכימו להפסקת האש וכי חמאס ומצרים גייסו את כלל הפלגים הפועלים ברצועה להצטרף להסכם.

בכיר נוסף בחמאס, סלאח ברדוויל, אמר בסוף השבוע כי התקיפות הישראליות בעזה מוכיחות כי היא מתכננת "להסלים את המצב, לגרום לכמה שיותר אבדות בקרב עמנו הפלסטיני ולהסתיר את כישלונה העצום בשמירה על ביטחונה". עם זאת, הוא קרא לפלגי ההתנגדות החמושים לגלות איפוק ולא להגיב למתקפות הישראליות: "יש לאחד את הרובים ולמצוא את ההזדמנות הראויה כדי ללמד את ישראל שיעור בגבורה ועמידה איתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully