וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפריימריז: איחוד כוחות בין הרצוג למצנע?

פנחס וולף

25.8.2011 / 21:58

שני המועמדים לראשות מפלגת העבודה שוקלים לאחד כוחות לקראת הפריימריז הצפויים בחודש הבא. עם זאת, כל אחד מהם מסרב לפרוש מהמרוץ וישמח להצטרפות המועמד השני כמספר 2 ברשימתו

המועמדים לראשות מפלגת העבודה, עמרם מצנע ויצחק (בוז'י) הרצוג, מקיימים מגעים בניסיון לאחד כוחות לקראת הפריימריז הצפויים להיערך במפלגה ב-12 בספטמבר. למרות המגעים, כל אחד מהם טוען בתוקף כי לא יפרוש מהמרוץ לראשות המפלגה וכי הוא ישמח שהמועמד השני יצטרף לתמיכתו, כמספר 2 ברשימה. יצוין, כי בעבר פרש מצנע כבר מהמרוץ לראשות המפלגה.

הפריימריז בעבודה - כותרות אחרונות:
מג'אדלה על ספר הבוחרים: "התפקדות או התעללות?"
מטה פרץ: נפגענו רק מעט מפרשת ההתפקדויות הכפולות
מפלגת העבודה למועמדים: ”להפסיק טירוף העתירות”

במהלך כנס פעילים במחוז הקיבוצים שנערך אתמול, הפעיל ראש המחוז, זאב (ולוולה) שור, לחץ על השניים לאחד כוחות ולהגדיל את סיכוייהם לזכות בפריימריז. גם גורמים בהסתדרות מפעילים לחצים לאיחוד כוחות בין השניים.

בתוך כך, קיימה היום (חמישי) מזכירות המפלגה ישיבה, בה דנו בין היתר על פרסום ספר הבוחרים ועל הפריימריז. מלבד אראל מרגלית שבעבר כבר הביע את עמדתו בעד דחיית הפריימריז, יתר המועמדים הביעו התנגדות לדחייה וקבעו כי יש לקיימם בזמן שנקבע. ח"כ בנימין בן אליעזר סנט במועמדים לראשות המפלגה. "אתם רוצים משהו אחד (לדחות את הפריימריז – פ"ו), ואומרים משהו אחר", אמר. "כרגע נוצרה שעת כושר, בה יש לעבודה סיכוי. במקום ללכת ולהתכתש פנימה, כדאי ללכת ולהתלכד סביב מי שינצח".

מרגלית, מצדו, אמר כי "עדיין אין ספר בוחרים מלא. חסרים בו 14 אלף מתפקדים ופרטים רבים. אבל חוץ מהבעיות הטכניות, יש היום הזדמנות היסטורית להתחדש ולהתחבר למחאה שבחוץ. יש 300 אלף איש שמחפשים מנהיגות, צריך להזמין אותם להיכנס למפלגה. אל תפחדו משינויים, אל תפחדו לפתוח את הדלת".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully