וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש אוסטרי כלא ואנס את בנותיו במשך 41 שנים

שנתיים אחרי שיוזף פריצל נכלא באוסטריה לאחר שכלא את בתו ואנס אותה במשך 24 שנים, נעצר קשיש אוסטרי נוסף בחשד שכלא את שתי בנותיו הלוקות בפיגור שכלי במשך 41 שנים ואנס אותן

משטרת אוסטריה הודיעה הבוקר (חמישי) כי היא חוקרת חשד לפיו קשיש בן 85 אנס את שתי בנותיו במשך 41 שנים. הקשיש, תושב העיר בראונאו שבמערב המדינה, חשוד שכלא בחדר קטן את בנותיו, הלוקות בפיגור שכלי, ואיים לרצוח אותן אם ינסו להימלט. השתיים, כיום בנות 53 ו-45, הצליחו להימלט בעת שהאב תקף מינית אחת מהן, ונחבל כשהשנייה הכתה אותו. עובדים סוציאליים מצאו את הקשיש שרוע על רצפת הבית כעבור כמה ימים, ופינו אותו לבית החולים. המשטרה סירבה למסור פרטים נוספים על הפרשה, אך מדיווחי כלי התקשורת המקומיים עולה כי ייתכן שהאב עדיין מאושפז בבית החולים.

לפני שנתיים הורשע אוסטרי אחר, יוזף פריצל, בכך שכלא ואנס את בתו במרתף בית במשך 24 שנים וברצח אחד מילדיו, שנולד לאחר שאנס את בתו. שמונת חברי המושבעים קיבלו אז את גרסת התביעה, לפיה פריצל רצח את הילד, שנולד בשנת 1996, משום שהזניח אותו למרות מצבו הבריאותי הקשה ולא לקח אותו לבית החולים.

בית המשפט גזר על פריצל עונש מאסר עולם, לאחר שהודה בכל האישומים נגדו, הכוללים אונס, גילוי עריות, רצח ושיעבוד. פריצל אמר בתגובה כי הוא מקבל את הדין וכי לא יערער על ההחלטה. לאור המלצת רופא בית המשפט, הוא מרצה את עונשו במתקן פסיכיאטרי שמור ולא בבית הכלא. באוסטריה לא מונהג עונש מאסר מצטבר על עבירות מרובות, ולכן עונשו של פריצל נגזר בהתאם לעבירה החמורה ביותר מבין אלה בהן הורשע.

מקרים דומים ברחבי העולם:

גם לקולומביה יש פריצל משלה
10 שנות מאסר נגזרו על "פריצל הפולני"
יוזף פריצל הורשע ברצח ונידון למאסר עולם

ביתו של קשיש שנעצר בחשד שכלא במשך 40 שנה את שתי בנותיו המפגרות ואנס אותן, מחוז סנט פיטר אם הארט אין אופר, אוסטריה. רויטרס
הבית שבו נכלאו הבנות לפי החשד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully