וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הפעוט שנפצע מגראד: "היה לו מזל גדול"

האם, לירן ינאי, סיפרה כי בנה בן ה-9 חודשים נפצע מרסיסי חלון שהתנפץ בעקבות פגיעת הרקטה במכונית הסמוכה לביתם. "הוא בסדר, עדיין בהשגחה בבית החולים, ואני מקווה שהבוקר ישוחרר"

רויטרס

(צילום: שי מכלוף, רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')


"היה לו מזל גדול" – כך אמרה הבוקר (חמישי) לירן ינאי, אמו של התינוק שנפצע אמש פצעים קלים עד בינוניים משברי רסיסים בביתו, לאחר שמכונית הסמוכה לבית במועצה האזורית חוף אשקלון נפגעה מרקטת גראד. בראיון לגלי צה"ל סיפרה ינאי על מצבה של בנה, שטופל במקום על ידי צוות מגן דוד אדום ובהמשך פונה לבית החולים ברזילי באשקלון, ואמרה כי "הוא בסדר, עדיין בבית החולים בהשגחה, ואני מקווה שהבוקר נשחרר אותו".

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
בתוך יממה: כ-20 רקטות נורו לשטח ישראל
תינוק נפצע קל מפגיעת גראד באזור חוף אשקלון
"כיפת ברזל" יירטה רקטת גראד מעל שמי באר שבע

ינאי סיפרה כי לא שמעה את האזעקה שנועדה להזהיר מפני הירי. "הטיל נפל בחצר של הבית שלנו על רכב שבער והעיף דברים לכיוון הבית. ההדף שבר את החלון. התינוק היה איתי בחדר, בדיוק התעורר וקיבל בקבוק, היה בום ואז רצתי אליו".

תינוקת נפצעה קל בנפילת קסאם, אוגוסט 2011. שי מכלוף
התינוק נפצע קל מרסיסים. זירת האירוע אתמול/שי מכלוף

כ-20 רקטות ופצצות מרגמה שנורו מרצועת עזה נפלו ביממה האחרונה בדרום הארץ. במהלך הלילה נורו שלוש רקטות נוספות לעבר באר שבע, אחת מהן יורטה על ידי סוללת "כיפת ברזל" המוצבת בסמוך לעיר, והשתיים הנוספות התפוצצו בשטחים פתוחים. במקרים אלה לא דווחו על נפגעים או על נזק. כמו כן, שתי רקטות קסאם נורו לעבר שדרות, ואחת מהן גרמה לנזק קל בבית מגורים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כיפת ברזל. AP
רקטות שנורו לעבר הערים באר שבע ואשקלון יורטו על ידי "כיפת ברזל"/AP

רקטות נוספות התפוצצו בשטחים פתוחים באופקים, ליד אשקלון, במועצות האזוריות אשכול, חוף אשקלון ושער הנגב, וסוללות "כיפת ברזל" הפרושות בסמוך לבאר שבע ואשקלון יירטו רקטות נוספות מעל שמי הערים.

בצה"ל הגיבו בתוך זמן קצר לירי הרקטות. כלי טיס של חיל האוויר ירה אמש טיל לעבר חוליית מחבלים בצפון רצועת עזה, שעסקה בהכנות לביצוע ירי לעבר ישראל. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה במטרה, וכי ניסיון הירי סוכל. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי שני פלסטינים נפצעו מהירי, שהיה סמוך לשכונת שג'אעייה בעיר עזה, ופונו לטיפול בבית החולים. מאוחר יותר, במהלך הלילה, תקפו כוחות חיל האוויר אתר לאחסון אמצעי לחימה בצפון הרצועה וכן מנהרת הברחה ואתר לייצור אמצעי לחימה בדרומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully