וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק נפצע קל מפגיעת גראד באזור חוף אשקלון

רמי שני ויהושע בריינר

25.8.2011 / 3:58

התינוק נפצע מרסיסים לאחר שרקטת גראד פגעה במכונית סמוכה בשטחי המועצה. כיפת ברזל יירטה רקטה מעל אשקלון ומעל באר שבע. צה"ל תקף חולייה שהתכוננה לירי מעזה ומנהרת הברחות

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

הירי לעבר הדרום נמשך: תינוק כבן תשעה חודשים נפצע אמש (רביעי) פצעים קלים עד בינוניים משברי רסיסים, שניתזו ממכונית שנפגעה מרקטת גראד במועצה האזורית חוף אשקלון. צוות מגן דוד אדום טיפל בפעוט הפצוע, והעביר אותו לבית החולים ברזילי. במהלך הלילה נורו שלוש רקטות נוספות לעבר באר שבע, אחת מהן ייורטה על ידי מערכת כיפת ברזל והשתיים הנוספות התפוצצו בשטחים פתוחים. לא דווח על נפגעים או נזק. כמו כן, שתי רקטות קסאם נורו לעבר שדרות, ואחת מהן גרמה לנזק קל בבית מגורים. לא היו נפגעים.

שתי פצצות מרגמה נוספות נפלו קודם לכן בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול, ובאשקלון יירטה סוללת "כיפת ברזל" שתי רקטות גראד שנורו לעבר העיר. מוקדם יותר, נורתה רקטה לעבר באר שבע. גם היא יורטה בסיוע סוללת ההגנה.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
צה"ל משנה ההגנה בדרום: יותר מודיעין וכוח אדם
"כיפת ברזל" יירטה רקטת גראד מעל שמי באר שבע
שנת הלימודים בפתח, ובתי הספר טרם מוגנו
צה"ל חיסל פעיל ג'יהאד בעזה, הירי על הדרום נמשך

מכונית שנפגעה מירי רקטה במועצה האזורית חוף אשקלון, אוגוסט 2011. שי מכלוף
הרקטה פגעה ישירות במכונית, הפעוט נפצע מרסיסים שניתזו ממנה/שי מכלוף

בצה"ל הגיבו תוך זמן קצר לירי הרקטות. כלי טיס של חיל האוויר ירה טיל לעבר חוליית מחבלים בצפון רצועת עזה, שעסקה, לפי צה"ל, בהכנות לביצוע ירי לעבר ישראל. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה במטרה, וכי ניסיון הירי סוכל. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי שני פלסטינים נפצעו מהירי, שהיה סמוך לשכונת שג'אעייה בעיר עזה, ופונו לטיפול בבית החולים. כמו כן, תקפו כלי טיס של חיל האוויר אתר לאחסון אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה, מנהרת הברחה ואתר לייצור אמצעי לחימה בדרום הרצועה.

מוקדם יותר הורה פיקוד העורף לתושבי היישובים הסמוכים לרצועת עזה להישאר במרחבים המוגנים, בשל התרעות לירי רקטות ופצצות מרגמה לעבר האזור. כמה דקות לאחר פרסום ההודעה, ירו פלסטינים שבע רקטות לעבר ישראל, שהתפוצצו בשטחים פתוחים סמוך לאופקים, ליד אשקלון ובמועצה האזורית אשכול, בלי שגרמו לנפגעים או לנזק.

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי - פלוגות אל-קודס - קיבלה על עצמה אחריות לירי לעבר אשקלון ולאופקים, והודיעה כי הוא בוצע בתגובה לחיסולו אתמול, לפנות בוקר, של בכיר הארגון סמוך לרפיח.

בהכנת הידיעה השתתף ניר יהב.

(עידכון ראשון: 23:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully