וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: כתב אישום נגד צנעני - בימים הקרובים

יום מכריע בפרשת מרגול: בדיון בעניינה של הזמרת מרגלית צנעני בבית המשפט, צפויה הפרקליטות להגיש הצהרת תובע, שמשמעותה כתב אישום נגד הזמרת בקרוב

דיון נוסף בעניינה של הזמרת מרגלית צנעני, החשודה בין השאר בסחיטה באיומים, יתקיים היום (חמישי) בבית משפט השלום בראשון לציון. ההערכה היא כי בפני בית המשפט תינתן הצהרת תובע, שמשמעותה שבכוונת הפרקליטות להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד צנעני. אם לא יוגש כתב אישום – ייסתם הגולל על החשדות נגדה, צנעני תשוב לביתה והפרשה תגיע לסיומה.

אפשרות נוספת, סבירה פחות, היא שמעצרה יוארך בכמה ימים נוספים או שצנעני תשוחרר למעצר בית. במקרה כזה יצטרך בית המשפט לדחות לראשונה את טענתה של המשטרה, עליה חזר צוות החקירה שוב ושוב במהלך השבוע האחרון, לפיה קיים חשד סביר שצנעני תנסה לשבש הליכי חקירה, כשעל פי צוות החקירה, בידיו ראיות ל"שיבושים שנעשים כבר עתה, כשחשודים במעצר".

פרשת מרגול - כותרות אחרונות:
מרגול תישאר במעצר: "הפסיקה לשתף פעולה בחקירה"
בנה של מרגול למעצר בית: "לא היו דברים מעולם"
שלום דומרני חשוד במעורבות בסחיטה

הוקלטה מדברת ב"שפת עולם תחתון"

אמש נעצר העבריין שלום דומרני בחשד למעורבות בפרשה, והובא לחקירה במשרדי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית. דומרני הוא עצור נוסף בשרשרת החשודים במעורבות בפרשה, בראשם אנשי ארגונו של עמיר מולנר, עופר עמר ומיכאל חזן - שגם בעניינם אמור להתקיים היום דיון, המפיק המוזיקלי יוסי בן דוד ובנה של צנעני, אסף לביא צנעני. שני האחרונים שוחררו למעצר בית.

ארבעה שופטים בשתי ערכאות שונות הם היחידים שראו את תיק הראיות של המשטרה נגד צנעני, שאפילו סנגוריה לא ראו עדיין. בכל ארבעת המקרים דחו השופטים הללו את בקשתה של צנעני להשתחרר למעצר בית, ועל סמך הראיות האלה דחו פעמיים את ערעורה על הארכת מעצרה.

הצצה מעניינת לראיות המוצקות לכאורה שבידי המשטרה, סיפק השבוע נצ"מ אלון גרוסמן, נציג המשטרה. גרוסמן ייחס לצנעני את השימוש בביטוי "חאווה". "הגברת צנעני מדברת על ה'חאווה' שחייבים לשלם ומה יקרה אם לא", אמר בבית המשפט. "חאווה" הוא ביטוי בעולם התחתון, שמשמעותו פרוטקשן - או במילים אחרות, סחיטה באיומים. מדובר בעבירה חמורה מאד, וצוות החוקרים ככל הנראה שמע את המילה, שמקורה בתימנית, באחת מהאזנות הסתר שבוצעו לזמרת. לדברי גרוסמן, מדובר ב"חלק מפאזל ענק של אלף חלקים".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully