וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של מרגול למעצר בית: "לא היו דברים מעולם"

בית המשפט אישר לשחרר את אסף לביא-צנעני למעצר בית בתנאים מגבילים למשך 14 ימים ונאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה למשך 60 ימים. אביו: "אני מאושר. זה היה סתם בלון"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

בית משפט השלום בראשון לציון אישר הבוקר (רביעי) לשחרר את בנה של הזמרת מרגלית צנעני, אסף לביא-צנעני, למעצר בית בתנאים מגבילים למשך 14 יום. בנה של הזמרת חשוד באחזקת שתי מחסניות נשק, סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע. השופטת איטה נחמן ציינה כי, במסגרת התנאים, נאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה למשך 60 יום.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות:
מגיש הטלוויזיה ירון אילן נחקר בפרשה
גם המפיק המוזיקלי דורון מדלי העיד
מרגול תישאר במעצר: ”הפסיקה לשתף פעולה בחקירה”

אסף לביא  צנעני בנה של מרגלית צנעני משוחרר למעצר בית, אוגוסט 2011. נמרוד סונדרס
מעצר בית בתנאים מגבילים. אסף לביא בצאתו מבית המשפט, היום/נמרוד סונדרס

אביו של אסף, מרדכי לביא, אמר לאחר קבלת ההחלטה לשחרר את בנו למעצר בית, כי "אני מאושר. מסתבר שזה היה סתם בלון". פרקליטו של לביא-צנעני, עו"ד שחר חצרוני, אמר כי "אני שמח שהיחידה החוקרת קיבלה את ההחלטה הנכונה ובהתאם להנחיית בית המשפט המחוזי סיימה את החקירה ושחררה את אסף למעצר בית. גרסתו נשארה כפי שהייתה מלכתחילה – לא היו הדברים מעולם".

במקביל, נחשפים עוד ועוד רבדים בפרשה. אתמול עוכב לחקירה מגיש הטלוויזיה ירון אילן בחשד שתיווך בין צנעני לעבריינים שלכאורה הפעילה כדי לסחוט את האמרגן אסף אטדגי. אילן נחקר במשרדי היחידה לחקירות הונאה בלוד, ושוחרר לביתו לאחר מספר שעות. בא כוחו בעבר, עורך הדין אלי כץ, אישר את הפרטים. אילן הודה בעבר בראיונות עיתונאיים על הסתבכויות שונות, בהן חובות מהימורים.

במקביל, הגיע אתמול המפיק המוזיקלי דורון מדלי לתחנת המשטרה כדי למסור עדות בפרשה. ככל הנראה, שמו של מדלי המשמש מאז שנת 2009 כמנהל האומנותי של הזמר עומר אדם ואף כתב לו מספר שירים, עלה פעמים רבות בחקירה ולכן הוא זומן לתת עדות. מדלי, כך מספרים מקורבים, היה זה שתיווך בין אדם למנהלו אסף אטדגי, אותו הכיר מדלי עוד בתקופת "כוכב נולד", אז ייצג אטדגי את הראל מויאל ויהודה סעדו. הקשר בין מדלי לאדם נוצר לאחר ששמע את הזמר הצעיר מבצע בתכנית את שירו "אבא" והבטיח שיכתוב לו שיר במתנה.

צנעני עצמה תישאר בשלב זה במעצר לאחר שבית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה ביום שני את הערעור שהגישה הזמרת על החלטת בית משפט השלום להאריך את מעצרה בארבעה ימים. המשמעות: הזמרת, החשודה בסחיטה, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי חקירה, תישאר במעצר לפחות עוד יומיים.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully