וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול תישאר במעצר: "הפסיקה לשתף פעולה בחקירה"

ביהמ"ש המחוזי דחה את הערעור שהגישה הזמרת על הארכת מעצרה ב-4 ימים. המשטרה: "אנו רואים בה פעילה מרכזית בסחיטה. מאתמול היא שותקת בחקירה". פרקליטה: "זה רצח אופי. מצבה הנפשי קשה"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן; עריכה: גדי וינסטוק)

מרגול נשארת במעצר: בית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה בצהריים (שלישי) את הערעור שהגישה הזמרת מרגלית צנעני על החלטת בית משפט השלום להאריך את מעצרה בארבעה ימים. המשמעות: הזמרת, החשודה בסחיטה, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי חקירה, תישאר במעצר לפחות עוד שלושה ימים.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות
אחיה של מרגול: "הפכו אותה לראש ארגון פשע"
המשטרה תחקור: איך דלפה תמונת המעצר של מרגול?
המשטרה: "התפתחות משמעותית בחקירת מרגלית צנעני"
החשוד בתיווך בין מרגול לעבריינים - למעצר בית

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה אלון גרוסמן, כי "עד אתמול מרגלית צנעני שיתפה פעולה עם החקירה, אבל מאתמול היא שותקת". לדברי גרוסמן, "המשטרה רואה את צנעני כפעילה מרכזית בסחיטה. היא זו שדורשת למלא פעולות לטובת הסחיטה, תוך שהיא משדרת לאמרגן אסף אטדגי עסקים כרגיל". גרוסמן הוסיף, כי לבית המשפט "הוגש חומר רב המבסס חשש לשיבוש החקירה. חלק ממנו נעשה כבר עתה".

מנגד, פרקליטה של צנעני, עו"ד ששי גז, אמר בדיון: "היא אישה לא צעירה ללא עבר פלילי. היא אינה מסוכנת לציבור". לדבריו, "יש עוד אדם שנחקר בפרשה ושוחרר. יש פה רצח אופי. יש שאלה אם היא תוכל בכלל לשוב לעבודתה. אני מבקש מעצר בית כולל מבוקר עד לילה. אני מבקש להפסיק את הדבר הנוראי הזה". הדיון נערך בנוכחות צנעני, החשודה בסחיטה, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי חקירה.

בתום הדיון אמר עו"ד גז כי "מצבה הנפשי של מרגול קשה. המשטרה מנסה לשבור את רוחה. עשרות שעות של חקירה, מטיחים בה: 'את לא תהיי יותר מה שהיית'. אבל אדם חף מפשע לא נשבר. היא תשתף פעולה עם חוקרים שלא הדליפו את תמונתה".

מעצרה של מרגלית צנעני הוארך ב-4 ימים. נועם אשל
מרגול בבית המשפט, אתמול/נועם אשל

מוקדם יותר, אחיה של מרגלית צנעני יצא להגנתה באופן פומבי. בראיון לגלי צה"ל אמר יורם צנעני: "אני לא אובייקטיבי, אבל קשה לי להשתחרר מהתחושה שבמשטרה החליטו שאחותי ראש ארגון פשע. אין למשטרה במה להיאחז".

יורם צנעני התייחס הבוקר לדיון שהתקיים אתמול על הארכת מעצרה של אחותו וכן לתמונה שצולמה בעודה במעצר והתפרסמה אתמול בחלק מאמצעי התקשורת. לדברי צנעני, אחותו "נראתה בסדר גמור, חוץ מהקטע שהראו לה את התמונה. היא לא יודעת מה קורה בחוץ. אני חושב שהקטע הקשה ביותר מבחינתה זה ההרס של מה שהיא בנתה. אני לא חושש לה. עברו עליה ימים קשים, אבל היא תתאושש".

צנעני הוסיף, כי אחותו היא "אדם שלא מתורגל בחקירה כמו אנשים אחרים שנעצרו. היא הייתה גבוהה גבוהה ובמהירות אדירה ירדה למטה למטה". באשר לחשדות המיוחסים לזמרת ועל הקשרים שקיימה כביכול עם גורמים בעולם התחתון, הצהיר אחיה: "היא תמיד פחדה מהעולם הזה. אין לה שום קשר עם האנשים האלה". צנעני גם מתח ביקורת על המשטרה והגדיר את התנהלותה "סוג של צהובון". בתשובה לשאלה מה גרם לאחותו להסתבך, השיב יורם צנעני: "יכול להיות שסגנון הדיבור שלה הפיל אותה".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully