וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מרגול: שלום דומרני חשוד במעורבות בסחיטה

העבריין הבכיר שלום דומרני נעצר בחשד למעורבות בפרשת סחיטתו של האמרגן אסף אטדגי והוא נחקר הערב במשטרה. נגד דומרני מתנהל משפט בגין עבירות שביצע במאבק על שוק הגז בדרום

העבריין הבכיר שלום דומרני נעצר הערב (רביעי) בחשד למעורבות בפרשת מעצרה של הזמרת מרגלית צנעני החשודה בסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי. דומרני הובא לחקירה במשרדי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, שם הוא נחקר בשעה זו. בשבוע שעבר העלו במשטרה את החשד כי בנוסף לארגונו של העבריין עמיר מולנר, פנתה צנעני גם לארגון הפשע של דומרני במטרה שיסייע לה ליישב את הסכסוך הכספי שיש לה עם אטדגי.

עוד על פרשת מרגול
בנה של מרגול למעצר בית: ”לא היו דברים מעולם”
פנו לרב ולא לגנב: פסק הלכה בעקבות פרשת מרגול
פרשת מרגול: מגיש הטלוויזיה ירון אילן נחקר

סנגורה של מרגלית צנעני, עו"ד שחר חצרוני, התייחס בביטול למעצרו של דומרני ולקשר בינו לבין מרשתו. "הבלים. אם לא היה מדובר במעצרה של אישה, ניתן היה לטעון כי מדובר בבדיחה. חבל שמשטרת ישראל עסוקה במעצרים מתוקשרים ולא מפנה משאביה לחקירת פשעים אמיתיים".

בימים אלה מתנהל נגד דומרני גם משפט בגין עבירות שביצע במסגרת מאבקי שליטה על שוק הגז בדרום. במרץ האחרון הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד דומרני ושבעה מאנשיו, בגין עבירות של סחיטה באיומים, הצתה, הטרדת עד וקשירת קשר לביצוע פשע. בין היתר, דומרני ואנשיו נאשמים כי הטילו את אימתם על עסקים מקומיים, בתחילה באמצעות איומים שהוגדרו "קלים", ולאחר מכן באמצעות איומים מפורשים. על פי כתב האישום, הנאשמים הציתו רכב וחנות של בעלי חברת גז, כדי למנוע ממנה להתחרות מול חברה אחרת, ומנעו מבעלי עניין נוספים להיכנס לשוק החלוקה באזור. רק לפני כחודש הוא שוחרר למעצר בית, ממנו הובא היום לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully