וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצן קטן שלי: לבת ה-3 כבר אין אף אדום ועגול

קוני לויד הבריטית נולדה כשהיא נראית כתינוקת מושלמת. אך בהיותה בת ימים ספורים החל כתם גדול, אדום ובולט לצמוח על אפה, עד שהוריה התביישו להוציאה מהבית. הכתם הוסר לבסוף בניתוח

במשך שלוש שנים, מאז נולדה, נאלצה קוני לויד להתמודד עם כינויים מעליבים, בגלל "אף הליצן" שלה - כתם לידה אדום, עגול וגדול, שכיסה את כל אפה, ונגרם ככל הנראה בגלל סיבוך שחוותה ברחם, כמה שבועות לפני שנולדה. עד כדי כך היה המצב קשה, שאמה העדיפה פעמים רבות לכסות את פניה של בתה בצאתן מהבית, כדי להימנע מההשפלה. אך כעת, כך דיווח אתמול (שלישי) ה"דיילי מייל" הבריטי, הסתיימו תלאות האם והבת: בניתוח שארך כשלוש שעות וחצי, הוסר מפניה הכתם, שהיה למעשה סוג של גידול. "עכשיו יש לי אף כמו של אמא", הסבירה הפעוטה בגאווה, על פי הצהובון.

"כשראינו לראשונה את אפה אחרי הניתוח, היינו בהלם", סיפרה האם זארה ל"דיילי מייל" האם, תושבת העיירה סלואו שבברקשייר. "היא נראתה כמו ילדה אחרת לחלוטין - אבל ידענו שזו קוני שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונותיה של קוני, לפני ואחרי, מתוך הכתבה ב"דיילי מייל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרופאים זיהו כתם על אפה של קוני כבר בשבוע ה-26 להריון, אך כשנולדה בספטמבר 2008, הייתה בריאותה מושלמת. ואולם, כשבועיים אחרי הלידה, הבחינו ההורים המודאגים שהכתם הולך ומאדים, והולך וגדל. עד מהרה איבחן רופא עור כי מדובר בגידול שפיר מסוג שנקרא המנגיומה.

בתחילה ניסו לטפל בה תרופתית, אך הטיפול נכשל. ההורים החלו לאבד תקווה, אך המשיכו לחפש רופאים שיוכלו לעזור להם - ולבסוף איתרו את ד"ר איאן האצ'ינסון, מנתח המתמחה בתיקון עיוותים בפנים. בחודש מרץ השנה ניתח אותה - והותיר אותה עם צלקת קטנה בלבד על אפה.

"לפני הניתוח, קוני הייתה ביישנית מאוד, וכשאנשים התייחסו אליה היא סובבה את הראש", סיפרה האם. "אפילו הליכה פשוטה לרופא הייתה סיוט, הייתי צריכה להסתיר אותה במכונית. כבר בגיל ארבעה שבועות, האף שלה נראה כמו אף של ליצן, והמשיך לגדול - כלפי חוץ וגם כלפי פנים. כעת מצבה השתפר בהרבה, יש לה חברים חדשים רבים, ואנחנו ממש גאים בה. אבל ללא קשר לצבע האף שלה או להערות המעליבות, קוני תמיד הייתה הילדה המושלמת שלנו".

עוד באותו נושא:
ניתוחי אף בישראל: אלפי ניתוחים בשנה
ווינס ניצח: תושב טקסס עבר השתלת פנים מלאה
מושתלת הפנים הראשונה מרוצה

(עדכון ראשון: 20:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully