וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווינס ניצח: תושב טקסס עבר השתלת פנים מלאה

חודשיים אחרי שפניו הושתלו במלואן, הופיע דאלאס ווינס לראשונה בפומבי. ווינס שפניו נשרפו כליל לפני כשלוש שנים זכה למראה חדש ואפילו לאישורה של בתו: "היא אמרה שאני חתיך"

לראשונה מאז עבר את ניתוח הפנים המלא הראשון בהיסטוריה של ארצות הברית, הופיע אמש (שני) דאלאס ווינס בפומבי. פניו של ווינס בן ה-26 מטקסס נשרפו כמעט כליל לפני כשלוש שנים כשהתחשמל מקו מתח גבוה. ווינס עבר לפני כחודשיים ניתוח השתלת פנים שנמשך כ-15 שעות וזכה לפנים חדשות.

מושתל הפנים דאלאס וינס לפני ואחרי הניתוחים. רויטרס
"הפנים מרגישות כמו פנים שלי". דאלאס ווינס/רויטרס

ווינס אמר כי מאז ההשתלה, החווייה המשמחת ביותר שעבר הייתה הפגישה עם בתו הפעוטה. "היא נדהמה. היא אמרה 'אבא אתה כזה חתיך'", אמר ווינס במסיבת עיתונאים שכינס בבית החולים. ווינס אמר כי התרגל לפניו החדשות. "הפנים מרגישות לי טבעיות לחלוטין. הם נהפכו לפנים שלי".

צוות של כשלושים מנתחים החליף את אפיו, שפתיו, עורו, שרירי הפנים ועצבי הפנים של ווינס. האיברים נתרמו על ידי תורם אנונימי. לפני הניתוח נפגעה יכולתו של ווינס להשתמש בחושיו – חושי הראייה, הריח והטעם, וכמו כן סבל ווינס גם מקשיי נשימה. את חוש הראייה לא הצליחו הרופאים להשיב, אך חושיו האחרים שבו לפעו. "הריח הראשון שהרחתי בבית החולים היה הלזניה שהוגשה במקום. זה היה ריח מתוק", אמר ווינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully