וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק על שיגור הרקטות לאחר הרגיעה: "נדרשת סבלנות"

שר הביטחון אהוד ברק אמר לאחר ירי הרקטות הערב בדרום כי "צריך להסתכל על האירוע בשלמתו". על מצרים: "לא התנצלתי בפניהם, הבעתי צער. היה ניסיון להרוס את יחסי המדינות"

שר הביטחון, אהוד ברק, התייחס הערב (שני) לירי הרקטות לעבר המועצה האזורית חוף אשקלון, לאחר שחמאס הכריזה מוקדם יותר על רגיעה ואמר כי "נדרשת סבלנות, צריך להסתכל על האירוע בשלמותו". בראיון לערוץ 2 התייחס ברק גם להסלמה בדרום שהחלה במתקפת הטרור השמולבת ואמר כי "היה ניסיון להרוס את יחסי ישראל-מצרים. רוב המבצעים של הפיגוע שוכבים מתים ורוב השולחים בדרגים הכי גבוהים שוכבים מתחת לאדמה".

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
השקט הופר: 4 רקטות התפוצצו במועצת חוף אשקלון
מצרים: בשעות הקרובות ייקבע עתיד הרגיעה בדרום
הערכה: ישראל תגיב באיפוק על הירי לעבר הדרום

"לא התנצלתי בפני המצרים", הוסיף שר הביטחון. "הסכם השלום הוא נכס אסטרטגי חשוב. תהיה זו טיפשות מדינית וביצועית אם נפעל באופן שיאפשר למישהו מאויבנו להטיל את האחריות להידרדרות ביחסים עלינו. במצבים כאלה נדרשת הנהגה שקולה אחראים עם ראש על הכתפיים, שמבינה מה אפשר ומה נכון לעשות בהקשר הרחב. השליטה של מצרים בסיני לא תמיד מושלמת ויהיו ניסיונות טרור נוספים לפעול משם. אנחנו נעבוד עם המצרים, אנחנו קשורים אליהם עד הדרגים הכי בכירים".

"אני חושב שהעוצמה והאפקטיביות של פעולת צה"ל הוכיחו עצמן. זה לא מקרה שהאזרחים מוגנים הרבה יותר טוב מלפני חצי שנה. ידנו עוד נטויה – מערכת כיפת ברזל נוספת תעזור להגן על הדרום בשבועות הקרובים. עד סוף השנה נגיע לארבע סוללות ועד שנת 2013 ייפרסו תשע סוללות", אמר ברק.

ארבע רקטות קסאם התפוצצו הערב בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נפגעים או נזק. גם הבוקר התפוצצה רקטה בשטח המועצה ולא גרמה כל נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully