וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקט הופר: 5 רקטות התפוצצו במועצת חוף אשקלון

רמי שני

22.8.2011 / 19:44

למרות הההכרזה של הפלגים הפלסטיניים על רגיעה, התפוצצו רקטות בשטח מועצת חוף אשקלון שבדרום מבלי לגרום לנפגעים או נזק. גורמים בירושלים: "אם יהיה צורך - נשתמש בכל הכוח שלנו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

חמש רקטות קסאם התפוצצו הערב (שני) בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נפגעים או נזק. שלוש מהרקטות נפלו בשטח ישראל. גם הבוקר התפוצצה רקטה בשטח המועצה ולא גרמה כל נזק.

הסלמה בדרום - כותרות נוספות
מצרים: בשעות הקרובות ייקבע עתיד הרגיעה בדרום
ועדות ההתנגדות: "נפסיק זמנית הירי על ישראל"
הערכה: ישראל תגיב באיפוק על הירי לעבר הדרום

הרקטות שוגרו למרות דיווחים על רגיעה שהתגבשה בין חמאס לפלגים ברצועת עזה, אך גורמים מדיניים בישראל אמרו הערב כי "הפסקת האש היא חד צדדית לגמרי".

רקטת גראד פגעה ישירות במבנה בית ספר יסודי בבאר שבע, אוגוסט 2011. אלברטו דנקברג
"כל המזרח התיכון בסיר רותח"/אלברטו דנקברג

"איש לא ניהל מו"מ עם אף אחד בנושא הפסקת האש. לא פלסטינים, לא אמריקאים ולא מצרים. הייתה החלטה חד צדדית של חמאס שכנראה חשש מהסלמה והחלטנו שאיננו מושכים לכיוון של התחממות, כלומר לא ניזום אש בתוך עזה אם הצד השני ישמור על שקט. אנחנו נגיב וכל חוליה תיורט, אבל לא ניזום פגיעה במטרות בעזה".

"כל המזרח התיכון בסיר רותח בו עלינו לברור את דרכינו מאוד בזהירות ולראות איך כל דבר יכול להיות מושפע ממעשינו. אך אם יהיה צורך - נשתמש בכל הכוח שלנו. חמאס ביקש הפסקת אש כי הוא מודע לזה", אמר הגורם.

במהלך סבב ההסלמה שהחל בפיגוע המשולב בדרום, נורו לעבר ישראל כ-80 רקטות מהרצועה, שגבו את חייו של יוסי שושן ופצעו קשה מספר בני אדם. מערכת כיפת ברזל הצליחה ליירט חלק גדול מהרקטות שכוונו אל עבר שטחים מאוכלסים ביישובי הדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully