וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות וארגון המורים נאבקים על מורי החטיבות

22.8.2011 / 21:15

מי מייצג את מורי חטיבות הביניים לקראת יישום רפורמת "אופק חדש"? יו"ר הארגון רן ארז הבטיח להיאבק ברפורמה המזוהה עם ההסתדרות, שטענה מצדה כי היא הגוף המייצג את המורים בחטיבות

יריית הפתיחה במלחמה על הרפורמה המתוכננת בחטיבות הביניים: רן ארז, יו"ר ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים חושש מפני עריקת אלפי מורים לשורות הסתדרות המורים. במכתב שנשלח אתמול לחברי הארגון הזהיר ארז: "על כל מורה בחטיבת ביניים לדעת שבהצטרפותו ל"אופק חדש" הוא משלם מחיר כבד ועל כך אנו ניאבק בכל דרך חוקית העומדת לרשותנו".

במכתבו, הבטיח ארז למורים כי ייאבק מול הסתדרות המורים ומשרד האוצר במידה ואלו ינסו לכפות את הסכם "אופק חדש" על המורים בחטיבות הביניים. לטענתו, משרד האוצר יעדיף לקדם את "אופק חדש" של הסתדרות המורים, מאחר ועלויות יישום ההסכם בחטיבות הביניים יהיו זולות יותר. "אני יודע ומבין שאתם במצוקה ובמצב של חוסר ודאות ובוודאי חשש כבד. אני מודע לכך שיש המעוניינים להעצים חששות אלה", כותב ארז, "לא אתן יד לקיפוח זכויותיכם בחטיבת הביניים ביחס למורי החטיבות העליונות".

בהסתדרות המורים הגיבו בביטול הפגישה שנקבעה לשני הצדדים ביום חמישי, בנוכחות שר החינוך גדעון סער ומנכ"ל המשרד שמעון שושני. מההסתדרות נמסר כי "רן ארז מטעה ומוליך שולל את המורים בדבריו באשר להחלת רפורמת 'עוז לתמורה' בחטיבות הביניים".

לדברי ההסתדרות, הם הארגון היחיד המייצג את מורי חטיבות הביניים. "הרפורמה היחידה הקיימת בחטיבות הביניים היא רפורמת 'אופק חדש', שנחתמה עם המדינה וקיבלה תוקף משפטי ב- 2 ערכאות של בית הדין הארצי לעבודה ושל בג"צ. המורים המשתתפים ברפורמת 'אופק חדש' מקבלים תוספות שכר והטבות כבר שנים, בזמן שיו"ר ארגון המורים, מנע שנים רבות תוספות אלה מחבריו בחטיבה העליונה. אין לארגון המורים שום מעמד ביחס למורי חטיבות הביניים", לשון התגובה.

עוד בנושא

ארגוני המורים מתגייסים למען מורי חטיבות הביניים
אופק חדש? מעמד המורה השתפר, אך העומס גדל
האם יש עתיד לרפורמת "עוז לתמורה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully