וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אגד שנהרג בפיגוע הובא למנוחות: "היית צדיק"

יצחק סלע, נהג אוטובוס של אגד במשך 27 שנים, נסע באוטובוס ריק בדרכו לאילת כאשר מחבל מתאבד פוצץ את האוטובוס, והוא נהרג במקום. האוטובוס עלה באש, ולכן זיהוי הגופה ארך זמן רב

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק)

מאות ליוו אמש (שני) את ההרוג השמיני בפיגוע הטרור בסמוך לגבול ישראל-מצרים, יצחק סלע, נהג אגד בן 56, בדרכו האחרונה. סלע, שעבד כנהג אוטובוס באגד במשך 27 שנים, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. הוא נקלע למארב מחבלים כאשר נהג באוטובוס ריק לאילת, כדי לבצע בו נסיעה בקו 397 מאילת לבאר שבע, שהייתה מתוכננת לשעה 13:30. האוטובוס שבו נהג פוצץ על ידי מחבל מתאבד, וסלע נהרג במקום. בעקבות הפיצוץ נשרף האוטובוס כליל, ועל כן התארכה מלאכת זיהוי גופתו.

"אחי אתה צדיק. מי יאסוף עכשיו כסף לגמילות חסדים ולצדקה" ספד יגאל סלע, אחיו של יצחק. "תמיד היית צדיק, תמיד דאגת לכולם, אוסף כסף לכולם ושומר על כולם. עכשיו שמור לך למעלה כיסא של כבוד". סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, שייצג את הממשלה בהלוויה, אמר כי ישראל תפגע באלה שמבצעים טרור. גם הרב בבית הכנסת שבו נהג להתפלל סלע ספד לו, וסיפר כי נהג להגיע בכל סוף שבוע לשיעורי תורה ותפילות. "הוא תמיד היה מקדים ומגיע לתפילה לפני כניסת השבת ולתפילה בחמש וחצי בבוקר בשבת לשיעור ותפילות", אמר הרב.

עוד על הפיגוע בדרום:
הלווית האחיות: "אפילו המוות לא הפריד בינכם"
הלוחמים הובאו למנוחות: "המומים מעוצמת הכאב"
מתקפת הטרור בדרום: כך זה קרה - שלב אחר שלב

לוויתו של יצחק סלע נהג האוטובוס אשר נהרג בפיגוע , אוגוסט 2011. שי מכלוף
הלוויתו של סלע, היום/שי מכלוף

מחברת אגד נמסר כי מיד עם היוודע דבר מותו, הגיעו אנשי השירות הפסיכולוגי של החברה לבית משפחת סלע, כדי לתמוך בבני המשפחה באבלם ולסייע להם בכל הנדרש. לדברי אבי פרידמן, מנהל אזור הדרום של אגד, "יצחק היה אחד הנהגים הבולטים והמוערכים בסניף אגד בבאר שבע ואובדנו הוא מכה קשה לכל חבריו לעבודה ולכל מכריו ומוקיריו הרבים מקרב ציבור הנוסעים הקבועים בקווי הדרום".

אתמול בבוקר הובאו למנוחות בבית העלמין פרדס חיים שבכפר סבא האחיות פלורה גז ושולה קרלינסקי ובעליהן משה ודב מכפר סבא, שנהרגו אף הם בפיגוע המשולב בדרום. שני הזוגות נהרגו לאחר שמחבלים פתחו באש לעבר רכבם בכביש 12, במרחק של כמה מטרים מהגבול עם מצרים.

בפיגוע נהרגו גם יוסף לוי, בן 57 מחולון שנסע עם אשתו אסתר בחזרה מחופשה באילת, רב נגד פסקל אברהמי, לוחם ימ"מ בן 49 שנורה בידי צלף מעברו השני של הגבול וסמל ראשון משה נפתלי, בן 22 מחטיבת גולני שנהרג במתקפה על כוח צה"ל אשר היה בדרכו לסייע לאוטובוס הנוסעים, שלעברו פתחו המחבלים באש. השלושה הובאו למנוחות במהלך סוף השבוע.

עדכון ראשון: 20:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully