וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תותח בהסברה? ראשי יישובים יסבירו ההסלמה לעולם

רמי שני

20.8.2011 / 18:19

בעקבות ההסלמה בדרום לאחר הפיגוע המשולב, יגויסו ראש המועצה האזורית אשכול חיים ילין וראש עיריית אשקלון בני וקנין להסביר את הפגיעה באזרחים לתקשורת הזרה בספרדית ואנגלית

ראש לשכת העיתונות הממשלתית, אורן הלמן, ביקש לצרף הערב (שבת) לתדרוך כלי תקשורת זרים על ההסלמה בדרום גם ראשי רשויות. "חשוב לנו לחשוף את התקפות הטילים של המחבלים על אזרחי מדינת ישראל גם בצד האזרחי", אמר הלמן, "הדרך הטובה והאותנטית ביותר היא באמצעות ראשי הרשויות שמתמודדים עם המציאות בשטח. נמשיך לעשות זאת בעתיד גם במקרים נוספים".

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
מאז הפיגוע בדרום: כ-40 רקטות נורו לעבר ישראל
שר הביטחון: ”ישראל מצרה על מות השוטרים המצרים”
חיל האוויר תקף חוליית משגרי רקטות בצפון הרצועה
אבו מאזן: לכנס דיון דחוף באו”ם על תקיפות צה”ל
ליברמן: להנהגת הרשות אחריות מלאה לפיגוע בדרום

ראש המועצה אזורית אשכול, חיים ילין, צפוי להסביר את המצב בשפה הספרדית. ילין דובר ספרדית כשפת אם. הוא נולד בארגנטינה ועלה לארץ בצעירותו. ראש עיריית אשקלון, בני וקנין, צפוי להתייחס לנעשה בעירו ובסביבתה בשפה האנגלית. גם ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, ייקח חלק בתדרוך.

ילין סיפר כי טרם קיבל פנייה לקחת חלק בתדרוך, אולם לדבריו, הוא מתראיין פעמים רבות לרשתות תקשורת במדינות דוברות ספרדית, לעיתים אף לפי בקשת הלשכה. "אני מתראיין למשל עוד מעט לרשת תקשורת מול עיתונאים ספרדים ברשת בדרום אמריקה", אמר, "אם ייקחו אותי כדובר ספרדית לחו"ל, בהחלט אוכל להסביר את המצב במדינה.

בתוך כך, יכנס הערב שר החוץ, אביגדור ליברמן, במשרד החוץ בירושלים את בכירי משרדו לדיון על אירועי הימים האחרונים ועל השלכותיהם המדיניות. במהלך הבוקר קיים השר ליברמן שורה של התייעצויות בנושא עם גורמים שונים. לדברי ליברמן, "אירועי הימים האחרונים מוכיחים שהדיבור הפלסטיני על נטישת דרך הטרור ומעבר לפעילות דיפלומטית רחוק מהמציאות כמו המרחק בין רמאללה לבנין האו"ם בניו-יורק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully