וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: להנהגת הרשות אחריות מלאה לפיגוע בדרום

משרד החוץ יקיים הערב הערכת מצב על רקע ההסלמה בדרום. שר החוץ: "האירועים מוכיחים כי הדיבור הפלסטיני על נטישת הטרור רחוק מהמציאות כמו המרחק בין רמאללה לאו"ם בניו יורק"

שר החוץ אביגדור ליברמן יכנס הערב (שבת) במשרד החוץ בירושלים את בכירי משרדו לדיון על אירועי הימים האחרונים ועל השלכותיהם המדיניות. במהלך הבוקר קיים השר ליברמן שורה של התייעצויות בנושא עם גורמים שונים.

לדברי ליברמן, "אירועי הימים האחרונים מוכיחים שהדיבור הפלסטיני על נטישת דרך הטרור ומעבר לפעילות דיפלומטית רחוק מהמציאות כמו המרחק בין רמאללה לבנין האו"ם בניו-יורק".

שר החוץ הוסיף, כי "להנהגת הרשות הפלסטינית, העוסקת כל העת בהסתה נגד ישראל ובהאדרת טרוריסטים יש אחריות מלאה להתקפת הטרור הרצחנית נגד ישראלים חפים מפשע שנסעו לנפוש. לפלסטינים אין הנהגה ראויה, והדבר היחיד המאחד את שלטון החמאס בעזה ושלטון הרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון הוא הטרור והשנאה לישראל".

מתקפת הטרור וההסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
הבוקר: רקטות לעבר באר שבע, אשדוד וקריית גת
"ישראל ומצרים פועלות למניעת הסלמה"
אבו מאזן: "לכנס דיון דחוף באו"ם על תקיפות ישראל בעזה"
הפיגוע בדרום: השתלשלות האירועים שלב אחרי שלב
פצועי הפיגוע משחזרים: "הנהג הציל את כולנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום נפילת רקטה הבוקר בתחומי המועצה אזורית באר טוביה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר נורו מעל 20 רקטות ליישובי הדרום, ונפלו, בין היתר, באזור באר שבע, שדרות, אשדוד, קריית גת, המועצה אזורית טוביה ויישובי עוטף עזה. רקטת גראד שנורתה לאזור אשקלון יורטה על ידי סוללת "כיפת ברזל". שלושה שוהים פלסטינים בלתי חוקיים נפצעו באורח קשה בעקבות הירי אשדוד, ואדם נוסף נפצע באורח קל בבאר שבע. 10 בני אדם לקו בחרדה.

אבו מאזן קורא לאו"ם לכנס דיון דחוף

במהלך הלילה המשיך צה"ל לתקוף יעדי טרור ברצועת עזה. במקביל, הודיעה הלילה הזרוע הצבאית של חמאס על ביטול הפסקת האש מול ישראל. גדודי עז א-דין אל קסאם שידרו הודעה ברדיו של חמאס, בה הודיעו כי היא אינם מחויבים עוד ל"רגיעה הצבאית בפועל" מול ישראל, שהתקיימה מאז סיום מבצע "עופרת יצוקה".

בתוך כך, קרא היום יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, לכנס בדחיפות דיון במועצת הביטחון של האו"ם על מנת להפסיק את תקיפות צה"ל ברצועת עזה, כך דווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית מען. על פי הדיווח, אבו מאזן הורה למשקיף הפלסטיני באו"ם, ריאד מנסור, לפעול לכינוס הדיון. בתוך כך, גורם בליגה הערבית מסר לסוכנות הידיעות רויטרס כי הליגה הערבית תתכנס מחר לדיון דחוף בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully