וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בצפון: בת 6 מתה במהלך טיפול שיניים

קובי דוד

19.8.2011 / 14:17

ילדה בת 6 מהצפון שהגיעה עם הוריה לטיפול שיניים שגרתי, מתה לאחר שככל הנראה הייתה אלרגית לחומר ההרדמה בו השתמש הרופא. הילדה הובהלה לבית החולים, אך הרופאים לא הצליחו להצילה

ילדה בת 6 מכפר כנא, מתה הבוקר (שישי) בבית החולים העמק בעפולה לאחר שאיבדה את הכרתה במהלך טיפול שיניים שקיבלה במרפאה בכפר דבוריה שבצפון. הילדה הובהלה למרפאת הכפר שם ביצעו בה הרופאים פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים, שם נאלץ צוות הרופאים לקבוע את מותה.

מחקירה ראשונית עולה, כי בשעות הבוקר המוקדמות הגיעה הילדה יחד עם הוריה למרפאת שיניים בכפר דבוריה. במהלך הטיפול איבדה הילדה את ההכרה, ככל הנראה מאלרגיה לחומר ההרדמה, אותו קיבלה מרופא השיניים שטיפל בה. "כאשר הגענו למקום הבחנו בילדה כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות במשך חצי שעה, אך ללא הועיל", סיפר לוואלה! חדשות פרמדיק מרחב גלבוע, אסף חן.

הילדה הובהלה לבית חולים העמק כשהיא מחוסרת הכרה וצוות הרופאים נאלץ לקבוע את מותה. תחנת משטרת עפולה פתחה בחקירה כדי לקבוע את סיבת המוות. לשם כך, תישלח גופת הילדה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מקרה דומה אירע לפני כשלוש שנים אז הורשעה ד"ר סבטלנה רוסו-לופו, רופאה מרדימה, בהריגתה של הילדה בת ה-4 נטע לי בורוסקי. על רוסו-לופו נגזר אז עונש של שמונה שנות מאסר, לאחר שהזרימה לגופה של בורוסקי חומר הרדמה במינון גבוה בעת ששימשה כמרדימה בניתוחה.

עוד באותו נושא:
הרופאה שהורשעה בהריגה ערערה לעליון
מות הצעירה מאלרגיה: "כל אחד מגיב קצת אחרת"
משפחת הצעירה שמתה מאלרגיה תובעת מיליונים

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully