וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאה שהורשעה בהריגה ערערה לעליון

עדי שמחוביץ

27.5.2009 / 11:35

ד"ר סבטלנה רוסו-לופו שנידונה ל-8 שנות מאסר בשל גרימת מותה ברשלנות של הילדה נטע לי בורובסקי, הגישה ערעור על עונשה לביהמ"ש

ד"ר סבטלנה רוסו-לופו, הרופאה המרדימה שהורשעה בהריגת הילדה בת ה-4 נטע לי בורוסקי, הגישה היום (רביעי) ערעור לבית המשפט העליון, הן על הכרעת הדין והן על גזר הדין. לפי הערעור, ד"ר רוסו-לופו מודה בגרימת מותה ברשלנות של נטע לי על ידי שהזרימה חומר הרדמה במינון גבוה ששימשה כמרדימה בניתוחה. עם זאת, "דר רוסו-לופו טוענת כי העובדתיות שבהכרעת הדין מבוססת על ראיות נסיבתיות בלבד, וכי ממצאים רפואיים עובדתיים הובאו על סמך עדים שאינם מומחים".

באשר לגזר הדין טוען הערעור כי "אין חולק על כך שרוסו-לופו עשתה טעות אנוש קשה, אך היא לא ביצעה את העבירה על רקע עברייני, שכן מדובר באישה נורמטיבית לחלוטין". ד"ר רוסו-לופו טוענת כי בהרשעתו של ד"ר ולדימיר יקירביץ', אשר הורשע לפני שנתיים ב-17 עבירות שעניינן הריגה, פזיזות ורשלנות, לקיחת שוחד, סחיטה באיומים ועוד, גזר בית המשפט שש שנות מאסר בלבד.

לדבריה, בית המשפט החמיר את עונשה באופן ניכר לעומת עונשו של יקירביץ'. זאת, למרות שהרקע לעבירה שביצעה היא היה רשלנות, בעוד שהרקע לעבירותיו של ד"ר יקיריביץ' היה תאוות בצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully