וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "יש גרעין של אמת בשמועות על עסקת שליט"

שר הביטחון התייחס לדיווחים לפיהם חאלד משעל הגיע לקהיר, במקביל לשיחות המתנהלות בין נציגי חמאס לצוות הישראלי על שחרור החייל החטוף בעזה. פלסטינים: "הצד הישראלי החל להתגמש"

"יש גרעין של עובדות מאחורי השמועות על שחרורו של גלעד שליט" – כך אמר היום (שלישי) שר הביטחון, אהוד ברק, בראיון ל"רדיו ללא הפסקה". ברק התייחס בדבריו לפרסומים מהבוקר, לפיהם משלחת רמת דרג, בראשותו של בכיר חמאס וראש הלשכה המדינית של הארגון, חאלד משעל, תגיע היום לקהיר, וזאת במקביל לסבב השיחות המתנהל בין משלחת מטעם הארגון לבית הצוות הישראלי לשחרורו של החייל החטוף, בראשותו של דוד מידן.

יש מקום לאופטימיות? בואו לדבר על זה בפייסבוק

המשא ומתן לשחרור שליט - כותרות אחרונות
”רמטכ”ל חמאס ומתאם עסקת שליט פותחים במו”מ עקיף”
עסקת שליט: רמטכ”ל חמאס ועמוס גלעד שהו יחד בקהיר
בכירי חמאס: ”צופים התפתחות חיובית בעסקת שליט”

מקורות פלסטיניים מסרו לעיתון "אל-חיאת" הרואה אור בלונדון כי הצד הישראלי החל להתגמש לקראת הסכמה על סוגיית שחרור האסירים הפלסטינים, בהם גם אסירים שהינם ערבים-ישראלים. העיתון דיווח כי מאז החל המשא ומתן, סירבה ישראל להתגמש בסוגיית שחרורם של ערביי ישראל. המקורות הוסיפו כי חלה התקדמות גם בסוגיית גירוש האסירים: "הוסכם על הפחתת מספר האסירים שיגורשו מתוך אלה שישוחררו".

אתמול דיווח העיתון כי הצוות הישראלי בראשותו של מידן שוהה באותו בניין בו שוהה הצוות המייצג את חמאס, בראשות מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, אחמד ג'עברי, וכי בין הצדדים מתנהלים מגעים עקיפים באמצעות המתווכים המצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully