וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי חמאס: "צופים התפתחות חיובית בעסקת שליט"

ניר יהב

10.8.2011 / 8:56

לאחר מפגש בין מפקד הזרוע הצבאית של הארגון לבין גורמים במצרים בו דנו על התקדמות העסקה, אמר סגנו של משעל, מוסא אבו מרזוק, כי חמאס מעוניין מאוד להשלים את העסקה

מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, אחמד ג'עברי, ביקר השבוע בקהיר ודן שם עם בכירים מצרים ובכירי חמאס בנושא עסקת שליט – כך דיווח הבוקר (רביעי) העיתון "אל-חיאת" הרואה אור בלונדון. על פי הדיווח, ג'עברי יצא שלשום מהרצועה ויצא לביקור בקהיר, שם נפגש עם סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, ועם בכירים במודיעין המצרי האמונים על המגעים לגיבוש עסקת שליט.

מקורות מצרים המוגדרים "מהימנים" מסרו לעיתון כי מתוקף תפקידה כמתווכת בין ישראל לחמאס, רצתה קהיר לשמוע מהי עמדתו של חמאס בנוגע לעסקת שליט "לאור ההתקדמות הצפויה מול ישראל בכל הנוגע לחידוש המגעים, ובעיקר לאור מינוי גורמים חדשים בישראל לעסוק בנושא".

אבו מרזוק, המכהן כסגנו של חאלד משעל, אמר לעיתון כי "חמאס מעוניין מאד להשלים את עסקת שליט. עמדתנו בכל הנוגע לשחרור אסירים, לא השתנתה, כולל בכל מה שנוגע לאסירי עולם ולמספרי האסירים שיש לשחרר. דחינו את ההצעה לגרש את האסירים". אבו מרזוק העריך עוד כי בקרוב תהיה "התפתחות חיובית" לקראת השלמת העסקה וזאת, לטענתו, "בשל לחצים מצד דעת הקהל הישראלית ושינויים בצוות המשא ומתן הישראלי לגיבוש עסקה".

עוד בנושא:
למען גלעד: הרב עובדיה בירך את נעם ואביבה שליט
ביטאון חמאס: שליט מזדהה עם חוטפיו וצם ברמדאן
חמאס חושף: כך פוצץ המשא ומתן לשחרור גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully