וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטאון חמאס: שליט מזדהה עם חוטפיו וצם ברמדאן

בביטאון "א-ריסאלה" פורסם כי הפתגם העממי שאומר כי "מי שמתרועע עם אויביו 40 יום, הופך לאחד מהם", מתגשם ברצועת עזה. לפי הפרסום, "שליט החליט לשכוח את ממשלתו"

העיתון הפלסטיני "א-ריסאלה", המזוהה עם ארגון חמאס, דיווח היום (רביעי) כי "לפי ההערכות", החייל החטוף גלעד שליט מזדהה עם שוביו הצמים לרגל חודש הרמדאן ואינו אוכל גם הוא. "הפתגם העממי אומר שמי שמתרועע עם אויביו 40 יום, הופך לאחד מהם", נכתב במאמר בעיתון. "נראה כי הפתגם הזה מתגשם ברצועת עזה, ובעיקר עם גלעד שליט שמתרועע עם הזרוע הצבאית של חמאס יותר מחמש שנים. לאור זאת, הוא חש – לפי ההערכות – נבוך לבקש משוביו אוכל. וזאת למרות שהם לא מונעים ממנו לאכול".

"ביום השני לחודש הרמדאן החליט שליט לשכוח את ממשלתו שאינה מתעניינת בו עוד", נכתב עוד. "לאחר שראה כיצד שוביו מתנהגים אליו בצורה יפה, אפילו כשהם צמים לרגל הרמדאן, החליט שליט לנטוש את המסורת היהודית הדתית של משפחתו ולאמץ היבטים במסורת המוסלמית". לא ברור על מה מסתמך כותב המאמר מלבד "הערכות" שלו-עצמו, וניתן להעריך כי מדובר במניפולציה עיתונאית של כותב המאמר.

במערכת הביטחון נדהמו מרמת הציניות של ארגון חמאס, שמנסה, לטענת גורמים בישראל, להעלות בכל דרך את סוגיית שחרורו של החייל השבוי. גורם ביטחוני בכיר אמר בתגובה לפרסום בעיתון המזוהה עם חמאס כי "זהו עוד ניסיון ללוחמה פסיכולוגית וניסיון להעלות לסדר היום את נושא המשא ומתן לשחרורו של שליט. החמאס לא בוחל בשום אמצעי ומשתמש בציניות זולה".

ניר יהב השתתף בהכנת הידיעה

עוד בנושא גלעד שליט:
חמאס חושף: כך פוצץ המשא ומתן לשחרור גלעד שליט
חמאס: "לא מדברים על גופות במסגרת עסקת שליט"
גנץ מינה צוות חדש לבחינת מודיעין בעניין שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully