וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: השודד איים על המוכרת ב"מזרק נגוע באיידס"

גלעד גרוסמן

15.8.2011 / 9:50

תושב פרדס חנה מואשם ששדד 200 שקלים מקיוסק בתל אביב. מכתב האישום נגדו עולה כי השודד איים על המוכרת ש"המזרק שברשותו מכיל דם נגוע באיידס" ושהוא "ידביק אותה במחלה"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד תושב פרדס חנה, בן 36, בגין ביצוע שוד של 200 שקלים מקיוסק בתל אביב, באמצעות מזרק שהכיל נוזל דמוי דם, לאחר שאמר למוכרת כי מדובר בדם נגוע באיידס.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גלית אפרתי מפרקליטות מחוז תל אביב, לפני כשבוע וחצי הגיע הנאשם לקיוסק ברחוב לינקולן בתל אביב, וקנה סיגריה. הוא חזר כעבור 10 דקות וביקש לקנות בירה. כאשר הקופאית פתחה את הקופה, הוא הוציא את המזרק מכיסו, השפריץ נוזל לעבר המוכרת ולקח 200 שקל מהקופה. הוא איים עליה שהמזרק מכיל דם נגוע באיידס, ואם לא תיתן לו את הכסף, יפגע בה וידביק אותה במחלה.

עוד עולה מכתב האישום, כי הקופאית לא נבהלה והחלה לרדוף אחר הנאשם, שניסה לברוח אבל נעצר על ידי הבעלים של הקיוסק ואנשים נוספים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי הנאשם הורשע בעבר 12 פעמים, ובאחד המקרים נידון לשש שנות מאסר לאחר שהורשע בביצוע שוד מזוין כשהיה בן 19.

עוד באותו נושא
אישום: ארבעה צעירים מהצפון שדדו קשישה באלימות
10 שנות מאסר לגבר שגרם לנשים להתאהב ושדד אותן
השודד שאימלל את הטרמפיסטים בדרום נשלח לכלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully