וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ארבעה צעירים מהצפון שדדו קשישה באלימות

קובי מנדל

11.8.2011 / 16:51

על פי כתב האישום, שניים מהנאשמים שדדו את תיקה של הקשישה, בזמן שהשניים האחרים המתינו להם ברכב כדי להימלט במהירות. במעשים השתתפה גם צעירה בת 27. לקשישה נגרמו חבלות רבות

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד ארבעה צעירים מאזור חיפה הנאשמים בביצוע שוד בנסיבות מחמירות, ניסיון לשוד בנסיבות מחמירות, גניבת כרטיס חיוב, והונאה בכרטיס חיוב לאחר ששדדו קשישה.

על פי כתב האישום, הארבעה - חווה סגל בת 27 מנשר, איתמר הפטר בן 23 מחיפה, נתנאל גהאנמא בן 21 מטירת כרמל ואהרון אוקנין בן 23 מקריית אתא, נסעו בחודש ינואר ברכב השייך לאמו של הפטר לאזור מרכז הכרמל בחיפה.

משהבחינו בזוג קשישים שהלכו ברחוב דוד פינסקי בעיר, יצאו שניים מהנאשמים מהרכב על מנת לשדוד את תיקה של הקשישה, והשניים הנוספים חיכו להם ברכב על מנת שיוכלו להימלט במהירות. על פי כתב האישום, שני הנאשמים שיצאו מן הרכב גנבו את תיקה של הקשישה, תוך שהם מכים אותה ומפילים אותה על הרצפה. כתוצאה מהעימות עם הנאשמים, הקשישה נחבלה בגבה ובמפרקיה. הנאשמים חזרו לרכב עם התיק ונסעו לכיוון טירת כרמל.

בהמשך, על פי כתב האישום, עצרו הנאשמים בשדרות הנשיא במרכז הכרמל, שניים מהם ירדו מהרכב לכיוון טיילת לואי הסמוכה, שם הבחינו בגבר ובאישה שעל כתפה תיק. השניים ניסו לגנוב את תיקה של האישה, אך היא החלה לזעוק לעזרה והנאשמים נבהלו ונמלטו מן מהמקום.

עוד באותו נושא:
10 שנות מאסר לגבר שגרם לנשים להתאהב ושדד אותן
השודד שאימלל את הטרמפיסטים בדרום נשלח לכלא
בן 82 הבריח שודד חמוש: ”נתתי לו אגרוף בפנים”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully