וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 82 הבריח שודד חמוש: "נתתי לו אגרוף בפנים"

קובי מנדל

14.6.2011 / 10:44

עזרא חתינה צעד ברחוב עם אשתו בטירת כרמל. אלמוני רעול פנים התנפל עליהם, ודרש מהם באיומים למסור לו את התיק שנשאו. "אחזתי בו כשהוא ניסה לדקור אותי בגרון", סיפר בצאתו מביה"ח

קשיש מטירת כרמל הצליח להבריח אתמול (שני) שודד חמוש שניסה לגנוב ממנו תיק, בעת שטייל עם אשתו בעיר. רעול פנים התנפל על השניים ואיים עליהם, אך עזרא חתינה, תושב העיר בן 82, לא איבד את עשתונותיו: הוא נאבק בשודד, אחז בסכין והלם בפניו של התוקף. האיש נמלט מן המקום והמשטרה פתחה במצוד אחריו. עזרא, ואשתו אוולין בת ה-77, פונו לטיפול רפואי בבית החולים כרמל בחיפה לאחר שנפצעו קלות בתקרית.

עוד בנושא:
קשישה מאשקלון הבריחה בסכין שודדים שכלאו אותה בבית
סופר-סבתא הבריטית, שתועדה מכה שודד באמצע הרחוב
וגם: סבתא מחיפה גידלה 110 עציצי קנביס "לחליטת תה"


חתינה שוחרר הבוקר מבית החולים, וסיפר לוואלה! חדשות על התקרית, שהייתה יכולה להסתיים בצורה שונה לגמרי. "יצאתי עם אשתי לצעדה ספורטיבית. בסביבות עשר בלילה, כבר היינו בדרך חזרה הביתה. החזקנו ביד תיק שבו היו שני בקבוקי מים ומפתח לדלת הדירה". לדבריו, "כשהגענו לרחוב הרצל, סמוך לקניון, מישהו התנפל עלינו - והפיל אותנו על המדרכה. הוא שלף סכין, ואיים עליי: 'ארצח אותך אם לא תיתן לי את התיק שלך', בצעקות".

חתינה תיאר בהתרגשות את המאבק מול השודד החמוש: "נפלתי על התיק סמוך לכמה עצים, ונאבקתי בו. ביד ימין החזקתי את הסכין שבה הוא רצה לדקור אותי בגרון, ותוך כדי הלמתי בו בפנים עם אגרוף שמאל. התחלנו לצעוק וכמה נהגים והולכי רגל עצרו ליד, ואז השודד ברח". עזרא סיפר כי אשתו אוולין נחבלה קלות בחזה כשנפלה על המדרכה, וכי הוא עצמו נחתך בידיו מהסכין במהלך המאבק עם השודד.

לפני כחודשיים, הצליחה קשישה מאשקלון להבריח שודד מדירתה - אך במקרה ההוא, היא הייתה זו שהתחמשה בסכין. שני צעירים ארבו לה מחוץ לדלת הבית, והתנפלו עליה כשיצאה לבדוק את ארון החשמל. הם הדפו אותה בחזרה לדירה, ונעלו אותה בפנים יחד עם בתה ונכדתה. בזמן שהשודדים היכו את בתה, ניצלה הקשישה את ההזדמנות כדי להימלט למטבח, ולקחה ממנו סכין גדול, שבעזרתו איימה על השודדים. התוקפים נמלטו מהמקום, כשבידם רק מכשיר טלפון נייד שהצליחו לגנוב מהבית. הם נעצרו והמשטרה החלה לגבש נגדם כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully