וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי פרי גליל הפגינו: "הון ושלטון דורך על העם"

קובי דוד

14.8.2011 / 19:38

מאות מעובדי המפעל וסטודנטים ממכללת תל חי הפגינו בכניסה לחצור הגלילית ושרפו צמיגים סמוך לכביש 90. "לא בא בחשבון לפטר 58 עובדים ולזרוק אותם בלי פרנסה, עתיד ותקווה"

ג'יליס

(צילום: ג'יליס, עריכה: יותם בן-דוד )

כ-400 בני אדם, בהם עובדי מפעל "פרי גליל" בחצור הגלילית, בני משפחותיהם וסטודנטים ממכללת תל חי, הפגינו היום (ראשון) בכניסה ליישוב, במחאה על הכוונה לפטר 58 מעובדיו הוותיקים של המפעל. המפגינים הניפו שלטים כמו: "הון ושלטון דורך על העם" ו-"הממשלה בפקק בדרך לפריפריה" וכן שרפו צמיגים סמוך לכביש 90. מישל מלכה, חבר ועד במפעל אמר לוואלה! חדשות כי "לא נשתוק עד שלא יימצא פתרון. זה לא בא בחשבון לפטר 58 עובדים ולזרוק אותם הביתה בלי פרנסה, בלי עתיד ובלי תקווה".

הבוקר נפגש ח"כ ציון פיניאן (ליכוד), היושב בוועדת הכספים, עם יו"ר ועד העובדים במפעל, מוטי חזיזה, ודן עמו בעניין 58 מפוטרי המפעל. בפגישה הבטיח פיניאן להתגייס באופן אישי לטובת העניין ולהיות "שליח המפעל בחזית הצפונית". בפגישה אמר פיניאן כי הוא מאמין שיוכל לגבש פתרון בנושא באמצעות ועדת הכספים, שתתכנס מחר ותדון בבעיה הזו.

הפגנת עובדים במפעל פרי גליל, אוגוסט 2011. ג'יליס
ההפגנה היום/ג'יליס

אמש נודע כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט להתערב במשבר הפיטורים במפעל. לטענת חזיזה, אתמול הוא קיבל פנייה ממשרד ראש הממשלה בנוגע לפיטורי העובדים, ונמסר לו כי "נתניהו הנחה את כל הנוגעים בדבר לתת סיוע מלא ושוטף למפעל על מנת להגיע להבנות בין העובדים לבין הנהלת המפעל, כל זה בתנאי שבעלי המפעל יבטלו את גזירת הפיטורים ביום ראשון הקרוב".

עוד בנושא:
בני נוער יקימו מאהל מחאה מול מפעל פרי הגליל
תדהמה ב"פרי גליל": 58 עובדים קיבלו מכתב פיטורים
"נתניהו יסייע למפעל פרי גליל אם יבוטלו הפיטורים"
עובדי "פרי גליל" לנתניהו: "זהו חורבן הבית שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully