וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו יסייע למפעל פרי גליל אם יבוטלו הפיטורים"

קובי דוד

11.8.2011 / 14:38

לדברי יו"ר ועד העובדים במפעל ש-58 מעובדיו קיבלו מכתבי פיטורין, רה"מ הורה להעניק סיוע למפעל "בתנאי שבעליו יבטלו את גזירת הפיטורים ביום ראשון הקרוב"

ג'יליס

(צילום: ג'יליס, עריכה: אמיר קוטיגרו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להתערב במשבר הפיטורים במפעל "פרי גליל" שבחצור הגלילית, לאחר ש-58 עובדים במפעל קיבלו מכתבי פיטורים. לטענת יו"ר ועד העובדים במפעל, מוטי חזיזה, הוא קיבל היום פנייה ממשרד ראש הממשלה בנוגע לפיטורי העובדים ונמסר לו כי "נתניהו הנחה את כל הנוגעים בדבר לתת סיוע מלא ושוטף למפעל על מנת להגיע להבנות בין העובדים לבין הנהלת המפעל, כל זה בתנאי שבעלי המפעל יבטלו את גזירת הפיטורים ביום ראשון הקרוב". במקביל, בלשכת ראש הממשלה אומרים, שנתניהו ביקש היום משר התעשייה, המסחר והתעסוקה שלום שמחון (העצמאות) ומשר הרווחה משה כחלון להתערב בנושא ולעדכן אותו בנעשה.

עוד על הפיטורים במפעל "פרי גליל":
תדהמה ב”פרי גליל”: 58 עובדים קיבלו מכתב פיטורים
עובדי ”פרי גליל” לנתניהו: ”זהו חורבן הבית שלנו”
השר פלד למפוטרי ’פרי גליל’: ”אעיר את נתניהו”

"אנחנו ממשיכים את השגרה היומית שלנו עם הרבה אופטימיות", סיפר חזיזה בשיחה עם וואלה! חדשות, "כרגע אנחנו לא מעוניינים לצאת בהפגנות, כל עוד קיבלנו תמיכה ראשונית ממשרדי הממשלה. כמובן נילחם על כך שלא יפטרו עובדים בכל מחיר".

נציג בעלי המפעל פרי גליל, שבחר להישאר בעילום שם, אמר כי "נכון לעכשיו אנחנו מעוניינים לפעול בשיתוף פעולה על מנת להציל את המפעל ולמנוע את פיטורי העובדים". אושיק אפרים, מנכ"ל המפעל, אמר כי "אם משרדי הממשלה יתנו לנו את מה שהם מבטיחים, אני לא אפטר את העובדים. כרגע לא קיבלתי פנייה רשמית מטעם משרד ראש הממשלה ומכתבי הפיטורים כבר הועברו ליו"ר ועד העובדים. רק אם יבואו לקראתנו ויתנו לנו את מה שאנחנו דורשים, נוכל לפתור את זה בדרך יצירתית ונעביר את העובדים למפעל החדש בזיכרון יעקב".

ביום ראשון בבוקר תיערך ישיבה אליה הוזמנו נציגים מהסתדרות העובדים בראשותו של עופר עיני, חברי הוועד המנהל ונציגי הסתדרות מרחב גליל. מטרת הישיבה היא ליצור תכנית עבודה משותפת שתמנע פיטורים ותבטיח עבודה שוטפת בתוך המפעל.

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully