וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני נוער יקימו מאהל מחאה מול מפעל פרי הגליל

קובי דוד

14.8.2011 / 3:17

לאות הזדהות עם עובדי המפעל שקיבלו מכתבי פיטורים בשבוע שעבר, החליטו בני נוער בתנועת "נוער מרצ" להקים אוהלי מחאה, עד אשר יוסר האיום על סגירתו. "מרגש לדעת שהנוער נלחם בשבילנו"

לאות הזדהות עם 58 עובדי ויטה פרי הגליל בחצור הגלילית שקיבלו בשבוע שעבר מכתבי פיטורים, החליטו בני הנוער הפעילים בתנועת "נוצר מרצ" להקים היום (ראשון) אוהלי מחאה מול שערי המפעל, בקריאה לממשלת ישראל למנוע את פיטורי העובדים וסגירת המפעל.

"כבני נוער חשוב לנו להראות שיש מי שנלחם גם למען עתיד הפריפריה", אמר יו"ר נוער מרצ בחיפה, רותם אלכסנדרי. "בעוד שהמחאה על מחירי הדיור ויוקר המחיה, שמובלת על ידי מעמד הביניים במרכזי הערים הגדולות היא מחאה שקל יותר להזדהות איתה - הפריפריה היא מקום שקל לשכוח אותו". אלכסנדרי הוסיף כי "כנערים ונערות שגדלו וחונכו על ערכי מרצ, ערכים של צדק חברתי וסולידריות, חשוב לנו להיות שם ולחזק את אחת האוכלוסיות שעובדות קשה מכולם, ושותקות יותר מכולם".

עוד על מאבק עובדי פרי הגליל:
תדהמה בפרי הגליל: 58 עובדים קיבלו מכתבי פיטורים
עובדי פרי הגליל: "נתניהו יסייע למפעל אם יתבטלו הפיטורים"
עובדי המפעל לנתניהו: "זהו חורבן הבית שלנו"
השר פלד למפוטרי פרי הגליל: "אעיר את נתניהו"

ישיבה במפעל פרי גליל, יולי 2011. משה אסרף, ג'יליס
"נחריף את המאבק ונחסום את כביש 90 עד שממשלת ישראל תצא מהתרדמת". עובדי מפעל פרי הגליל בישיבת חירום בשבוע שעבר/ג'יליס, משה אסרף

"מדובר במאבק מהותי, במאבק על הזכות להתפרנס ולהתקיים בכבוד במדינת ישראל", הוסיפו חברי נוער מרצ. "במחאה שבה אנשים עם שתיים או שלוש עבודות לא יכולים לסגור את החודש, למובטלים אין בכלל סיכוי".

"זה מרגש לדעת שבני נוער נלחמים בשבילנו", אמר יו"ר ועד עובדי המפעל, מוטי חזיזה. "אני אשן איתם באוהלים ככל שיתאפשר לי, ואעשה הכול כדי למנוע את פיטורי העובדים. כמו כן, אנחנו מתכוונים להחריף את המאבק שלנו ולהתחיל בחסימות כבישים - נסגור את כביש 90 עד שממשלת ישראל תתעורר מהתרדמת ותציל אותנו".



לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully