וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחייו של בן 16 מאשדוד, שנעדר מאתמול בבוקר

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר הנער ישראל חננאשווילי, שיצא אתמול מביתו באשדוד וטרם חזר. יש חשש כבד לחייו אם לא יאותר בהקדם

משטרת מרחב לכיש מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר נעדר מאשדוד, שיש חשש כבד לחייו. הנעדר, ישראל (ישי) חננאשווילי, בן 16, יצא אתמול (חמישי) מביתו באשדוד, וטרם חזר אליו. שוטרים רבים ומתנדבים סורקים בשעה זו את סביבת העיר ומנסים לאתרו.

גובהו של חננאשווילי 1.76 מטרים, מבנה גופו רזה ושיערו קצר ושחור. בפעם האחרונה שנראה, לבש חננאשווילי מכנסיים קצרים וגופיה כחולה שעליה פס אדום, ונעל נעלי אדידס לבנות. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות לפקד רינת מייזנר, בטלפון 050-6270708, או לפנות למוקד 100 של המשטרה.

בתחילת החודש ביקשה המשטרה את עזרת הציבור בחיפושים אחר אדם נוסף שטרם אותר. האיש, חיים עדני, בן 52, יצא מבית אמו שבגן יבנה וטרם חזר. הוא סובל מאלצהיימר, ומתקשה להתמצא במרחב. בני משפחתו והמשטרה פנו לתקשורת, וסיפרו כי "הוא כלל לא נראה מוזנח, ולכן אי אפשר לראות עליו שהוא אינו ככלל האנשים". הם אמרו כי "חיים לא יבקש עזרה, וכלל אינו נראה כמי שזקוק לעזרה".

עקבותיו של עדני נעלמו לאחר שיצא מבית אמו בתום ארוחת יום השישי. "קראנו לו, אך הוא החל לרוץ ופנה לכיוון הבית", סיפר אחיו. "בגלל מצבו, יש לו שלושה צירים שעליהם הוא נע. הוא מכיר אותם והולך בהם, לעתים עשרות פעמים ביום". עוד סיפרו בני משפחתו כי גם לפני כמה שבועות נעלם חיים, ונמצא כעבור זמן-מה באשקלון, לאחר שעלה לטרמפ מסיבה לא ברורה. המשטרה, לפיכך, הרחיבה את החיפושים אחריו לאזורים נרחבים יותר. הוא טרם אותר.

עוד בנושא:
עשרות מחפשים אחר הנעדר הסובל מאלצהיימר
מה גרם למות הנכה מהדרום, שנעדרה שבועות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully