וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת יש"ע בשד' רוטשילד: "גם אני אוכל סושי"

9.8.2011 / 16:08

ראש מועצת יש"ע הגיע להביע תמיכה במאהל בשדרות רוטשילד: "פה כולם אוהבים אחד את השני. אין פה שנאה - זה דבר נפלא בעיני". גם נציגי ארגוני הנכים הגיעו להזדהות עם המוחים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

ראש מועצת יש"ע, דני דיין הגיע היום (שלישי) למאהל בשדרות רוטשילד בתל אביב, על מנת להביע תמיכה והזדהות עם מחאת האוהלים. "באתי לתמוך ולהזדהות. אני חושב שבאמת הגיע הזמן שנתחיל להתרכז במצוקות האמיתיות", אמר דיין. "אני שמח מאוד כשאני שומע שהניסיונות לשסות ציבור בציבור לא באות מהמאהל. זה דבר נפלא בעיניי - פה כולם אוהבים אחד את השני, אין פה שנאה".

מחאת האוהלים - כותרות אחרונות:
לראשונה מאז פרוץ המחאה: עיריית ת"א פינתה אוהלים
חשד לתקיפות מיניות במאהל רוטשילד: חסר בית נעצר
החזון של המוחים: צמצום פערים וסיוע לפריפריה
60% מהישראלים: לא הגענו להפגנות "מסיבה טכנית"

דיין סייר במאהל עם איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, שאמר לו: "עצם ההגעה שלך לפה זה דבר מאוד מבורך. חלק מהעניין זה להבין שזה לא מאבק של חלק אחד מהעם - זה מאבק שנוגע לכולנו".

שמולי נפגש בהמשך גם עם נציגי ארגוני הנכים, שהגיעו אף הם למאהל לחזק את ידי המוחים. "אנו חוברים למלחמה של מי שהעלו את נס המחאה", אמרה השופטת בדימוס דליה ברון, נשיאת ארגון הגג של הנכים בישראל. "אנו מייצגים ציבור של מליון וחצי אנשים נכים ועם מוגבלויות ואנו סובלים ממצב כלכלי נוראי. לא רק שאנו לא מסיימים את החודש, אנחנו בכלל לא מתחילים את החודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully