וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנת מאסר על תנאי לעורך דין שאיים על שכנו

גלעד גרוסמן

9.8.2011 / 13:35

עורך הדין חיים שטנגר נאשם במקור גם באיום על חייה של השופטת טובה סיון, אולם בשל קשיים ראיתיים הוסר סעיף זה מכתב האישום. כמו כן, נגזר עליו לפצות את שכנו ב-5,000 שקלים

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שלישי) חצי שנת מאסר על תנאי על עו"ד חיים שטנגר, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון באיומים על שכנו. במקור נאשם שטנגר גם בכך שאיים על סגנית נשיאת בית המשפט לענייני משפחה ברמת גן, טובה סיון, עמה היה מסוכסך בשל משפט ירושה שנידון אצלה. אולם, במסגרת הסדר הטיעון נמחק אישום זה. כמו כן, בוטלו אישומים בגין כוונתו לתקוף את שכנו.

בפרקליטות הסבירו היום, כי הסדר הטיעון המקל הוגש לאחר שהתגלו קשיים ראייתיים בניהול התיק. השופטת הדסה נאור מתחה ביקורת על הפרקליטות ואמרה כי לא קיבלה הסבר משכנע על השינוי בכתב האישום.

"לא קיבלתי הסבר ברור לשוני המשמעותי שבין כתב האישום המקורי לכתב האישום שהתקבל בסופו של יום", כתבה השופטת הדסה נאור בגזר הדין, "אך אינני יכולה שלא לומר כי הנאשם עמד בפני סיכון להיות מורשע בעבירות חמורות שכנראה התשתית הראייתית לגביהן הייתה רעועה. בשל כך, טוב עשתה הפרקליטות שתיקנה את כתב האישום". בנוסף למאסר על תנאי שטנגר יפצה את שכנו ב-5,000 שקלים.

פרקליטיו, עורכי הדין אביגדור פלדמן ומיקי חובה, אמרו לאחר מתן גזר הדין כי הם שמחים שהפרשה מסתיימת כך, אבל הוסיפו כי לשטנגר נגרם נזק רב בעקבות הגשת כתב אישום שהסתמך על דברי בלע של עד מדינה לא מהימן.

עוד באותו נושא
חשד: תושב ת"א איים על חיי שופטת ובני משפחתה
אסיר איים על שופטת שלא קיצרה את עונשו
העונש קוצר: שנתיים מאסר למשליך הנעל על ביניש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully