וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בלוס אנג'לס: קריאה לשחרורו של גלעד שליט

שלט חוצות גדול יוצב בלוס אנג'לס בקריאה לשחרורו של החייל החטוף. "הקיץ הזה אהיה בן 25, איפה אתה חגגת את יום ההולדת שלך השנה?", נכתב בשלט שיושאר במקומו עד תחילת ספטמבר

שלט חוצות גדול הקורא לשחרורו של החייל החטוף, גלעד שליט, יעלה היום (שני) בלוס אנג'לס, ארה"ב. על השלט, שיוצב בשדרות לה סיינגה בעיר, תמוקם תמונה גדולה של שליט, לצדה ייכתב: "נחטפתי על ידי החמאס בתאריך 25 ביוני, 2006. אני מוחזק כבן ערובה והקיץ הזה אהיה בן 25. איפה חגגת אתה את יום ההולדת שלך השנה? לשחרר את גלעד שליט".

על פי החברה המחזיקה בבעלות על שלט החוצות, שיישאר במקומו עד השבוע הראשון של חודש ספטמבר, כ-200,000 אנשים עוברים בשדרה בה מוצב השלט מדי שבוע.

מה אתם חושבים על הקמפיין בלוס אנג'לס? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כ-200,000 אנשים עוברים בשדרה בה מוצב השלט מדי שבוע. השלט שהוצב בחודש שעבר בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל סיטי, תושב העיר בן 28, גייס 7,000 דולרים בכדי להציב את השלט, אחרי שסייע להצבת שלט דומה בניו יורק בחודש שעבר. סיטי התוודע למצוקתו של שליט בעקבות טיול לישראל במסגרת ארגון "תגלית". "התחלתי לחשוב על דרכים כיצד אוכל להגביר את המודעות, ללחוץ על המנהיגים, להראות לאנשים כמה חשוב לסייע לשחרורו של שליט", אמר סיטי בראיון לשבועון היהודי הגדול בניו יורק, JewishJournal. "אני חושב שהאנשים שיכולים לפעול - נתניהו ואנשים אחרים בממשלה הישראלית – חייבים לעשות כל מה שביכולתם כדי להחזיר אותו, במיוחד כיוון שהוא, כחייל, נתן הכל בשביל המדינה".

וגם בארץ לא שוכחים את החייל החטוף. יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, התייחס לשליט בדברים שנשא בעצרת הגדולה שהתקיימה בתל אביב במוצאי השבת במחאה על יוקר המחייה. "רק מפגין אחד חסר לנו, מי שנמצא בכלא כבר חמש שנים", אמר שמולי, "העם דורש את גלעד שליט". גם הזמר שלמה ארצי התבטא בנושא במהלך עצרת המחאה, ובעת ביצוע השיר "ירח" אמר: "גלעד שליט צריך לחזור לבית. לכל אחד מגיע בית, לכל אחד מגיעה משפחה".

גלעד שליט - כותרות אחרונות:
ביטאון חמאס: שליט מזדהה עם חוטפיו וצם ברמדאן
בגל ההפגנות: 200 איש הפגינו אמש למען שחרור שליט
חמאס חושף: כך פוצץ המשא ומתן לשחרור גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully