וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שלושת הצעירים שהטילו אימה בכבישי הדרום

רמי שני

7.8.2011 / 22:30

שלושה צעירים מהנגב מואשמים בסיכון חיי אדם, לאחר ששפכו במכוון שמן על הכביש בין דימונה לבאר שבע, והציבו בו אבנים. רק בתום חקירה מאומצת, נהג שהחליק ומכונית מרוסקת - הם אותרו

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד יוסוף אבו זקיקה, בן 20 ושניים מבני משפחתו, ג'אלל בן ה-16 ואימן בן ה-15. השלושה, תושבי תל שבע שבנגב, מואשמים בסיכון חיי אדם ובקשירת קשר לביצוע פשע.

לפני כשבוע וחצי חיפשו שלושת הצעירים דרך לפגוע במכוניות ישראליות, הנוסעות על הכביש בין באר שבע לדימונה. לשם כך, רכשו כמות גדולה של שמן בתחנת דלק סמוכה ליישוב שבו הם מתגוררים, אספו אבנים גדולות אותן הניחו על הכביש, ושפכו סביבן את השמן. נהג רכב מסחרי שנסע עם רכבו בכביש בו הונחו האבנים, איבד שליטה על מכוניתו כתוצאה מהחלקה על השמן, והתנגש באבנים. לרכב נגרם נזק כבד.

השלושה, שהמתינו בקרבת מקום, ראו את התאונה הקשה - ונמלטו. חוקרי משטרה שהוזעקו לאזור התאונה, ביצעו חקירה מאומצת והצליחו לאתר ולעצור אותם. "לאירוע הזה היו יכולות להיות תוצאות הרות אסון", אמר סגן ניצב תומר בדש, מפקד משטרת העיירות, שביצעה את החקירה - והצליחה לעצור את השלושה.

בדש ציין כי החקירה לא נגמרה. "בכוונתנו להמשיך לפעול נגד מי שינסה לפגוע בכל צורה באזרחים", הבהיר. מעצרם של הנאשמים הוארך עד מתן החלטה אחרת בעניינם. מהמשטרה נמסר כי השלושה הודו באישומים המיוחסים להם.

עוד בנושא:
"פגע וברח" באלעד: ילד נפגע מרכב, מצבו קשה
אז למה באמת יש יותר תאונות דרכים במגזר הערבי?
טרגדיה בדרום: אב נסע לאחור ודרס למוות את בנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully